افراد تنبل این ویژگی ها را دارند/ نشانه های افراد تنبل

افراد تنبل این ویژگی ها را دارند/ نشانه های افراد تنبل

هرفردی دارای ویژگی های خاصی است. بعضی ها باهوش، زرنگ و بعضی ها تنبل هستند. افراد تنبل در اکثر مواقع اهمال کاری می‌کنند و از انجام به موقع کار ها دوری می‌کنند. ممکن است این افراد دارای ویژگی های مثبت نیز باشند. فقط کافیست آن ها را بشناسیم و با ویژگی های آن ها آشنا باشیم.

در ادامه این مطلب به برخی از ویژگی های افراد تنبل می‌پردازیم:

آن ها نمی‌توانند صبح زود شروع کنند

افراد تنبل به خواب زیاد علاقه دارند. جدا شدن آن ها از تخت دشوار بوده و افراد تنبل عاشق خاموشی دکمه آلارم گوشی هستند. بیشتر مواقع او ساعت اول کلاس های دانشگاه را از دست می‌دهد و معمولا دیر به سر کار می‌رود و همیشه توسط رئیسشان سرزنش می‌شود.

کارها را نصف نیمه رها می‌کند

ممکن است افراد تنبل ایده ها و پروژه های زیادی را قبول و شروع کنند. ولی وقت گذاشتن برای کار و انجام جزئیات آن به صورت پیوسته از توانایی های او خارج است و فرد تنبل نمی‌تواند تمرکزی بر انجام کارش داشته باشد. به همین دلیل بیشتر پروژه ها را به صورت نصف نیمه رها می‌کند.

ذهنیت منفی دارد

شکست و رویداد های بد ممکن است برای همه پیش بیاید ولی افراد تنبل از آن ها داستان ها و سریال ها می‌سازند و مدام برای خود تکرار می‌کنند. افراد تنبل مدام از لفظ منفی استفاده می‌کنند و همبشه فکر می‌کند شکست می‌خورد. او بین رفتار و پیامد ها ارتباط برقرار نمی‌کند.

فرد تنبل یک بازیگر خوب است

این افراد همه چیز را بزرگ جلوه می‌دهند و از ایده های بزرگ و انچنانی حرف می‌زنند تا مانند فرد استثنایی به نظر برسند، اما ان ها در عمل صفر هستند و همیشه از زیر بار کار شانه خالی می‌کنند.

بهانه تراشی می‌کند

افراد تنبل معمولا برای انجام هرکاری بهانه می‌آورند و آن را به زمان های دیگری موکول می‌کنند. مدام می‌گویند که الان نه، من اعصابم خورده، وقتی حالم بهتر شد انجام می‌دهم. ولی زمان دیگری برای او وجود ندارد و هدف او انجام ندادن کار است حال به هرقیمتی که باشد.

سخن آخر

افراد تنبل دارای ویژگی های منفی هستند که باید برطرف شود. اگر فردی تنبل هستید سعی کنید از مواردی که گفته شد دوری کنید. و به زندگی خود سامان بدهید. زیرا اگر در دنیا فعال نباشی و پیشرفت نکنی مطمئنا دنیا دیگر نیازی به ما نخواهد داشت و ما از فرایند زندگی حذف می‌شویم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا