اول کرم پودر بزنم یا کانسیلر؟ کانسیلر یا کرم پودر؟

اول کرم پودر بزنم یا کانسیلر؟ کانسیلر یا کرم پودر؟

کانسیلر یا کرم پودر هر دو برای تثبیت آرایش و جذابیت بیشتر در آرایش استفاده می‌شوند. با این حال بیشتر خانم‌ها هنگام آرایش کردن شک دارند که اول از همه، کدام یک را باید استفاده کنند. ترتیب استفاده از محصولات ارایشی بسیار مهم است. چرا که می‌تواند در تغییرات زیبایی ظاهر شما بسیار موثر باشد. اگر ترتیب استفاده از اون دو قلم آرایشی را ندانید، ممکن است میکاپ شما براق یا مات شود. حتی امکان دارد که جذابیت شما را تحت تاثیر قرار داده یا کرم بر روی صورت ماسیده شود. در ابتدا تفاوت این دو را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چگونه هر یک را استفاده نماییم.

کانسیلر یا کرم پودر

 

کاربرد کانسیلر یا کرم پودر چیست

کانسیلر یا کرم پودر هر کدام دو عملکرد یا کاربرد متفاوت در جذابیت آرایش چهره دارند. کرم پودر یا فوندانشن همان طور که از نامش مشخص است، زیرسازی آرایش را فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید پوست خود را صاف یا یکدست نشان دهید، میکاپ خوب بر روی چهره‌تان بنشیند، آرایش بر روی پوست ماسیده نشود و… بهتر است حتما از کرم پودر استفاده کنید.

کانسیلر یا کرم پودر

با این حال کانسیلر برای از بین بردن نقص‌هایی است که بر روی پوست صورت وجود دارد. به عنوان مثال اگر پوستتان لکه دارد، چاله های منافذی دارید، حتی جای جوش بر روی صورت دارید، می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید. حتی شما می‌توانید از کانسیلر برای برجسته کردن قسمت مشخصی از پوست یا صورت خود استفاده نمایید.

اول کانسیلر یا کرم پودر؟

تا به اینجا با کاربرد این دو محصول آرایشی آشنا شدید. باید گفت که در ترتیب آرایشی، اول از کرم پودر ایتفاده می‌شود بعد از کانسبلر. یعنی سما صورت خود را خوب با یک کرمپودر مناسب پوشش می‌دهید. در آخر در نقاطی که فقط نواقص پوستی دارید یا می‌خواهید صورت خود را زاویه سازی کنید از کانسیلر استفاده نمایید.

ترتیب استفاده از کرم پودر

برای زیر چشم بهتر است فقط از کانسیلر استفاده نمایید. کانسیلر برای رفع پف کردگی کیست زیر چشم و بهبود تیرگی آن، استفاده می‌شود. پوست زیر چشم بسیار حساس است. پس بهتر است در نحوه استفاده از محصولات آرایشی و مقادیر آن، دقت لازم را داشته باشید.

سخن آخر

برای استفاده از این دو ابزار آرایشی، توصیه می‌کنیم که حتما به مارک، اصل یا تقلبی بودن آن و تاریخ انقضاء توجه کنید. اگر می‌خواهید کانسیلر را زیر چشم خود بزنید، حتما از اسفنج‌های اشکی استفاده کنید. برای زدن کرم پودر می‌توانید از اسفنج‌های مرطوب شده استفاده کنید. در چنین حالتی کرم به خوبی بر روی پوست شما می‌نشیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا