اگر پیشانی بلند داری با این مدل مو ظاهرت رو جذابتر کن

اگر پیشانی بلند داری با این مدل مو ظاهرت رو جذابتر کن

مدل مو برای خانم‌هایی که پیشانی بلند دارند، می‌تواند ظاهر آن‌ها را زیباتر و جذاب‌تر جلوه دهد. شاید به خاطر داشتن پیشانی بلند، بستن موها از بالا زیاد جذاب به نظر نرسد. اگر بتوانید موهای خود را جذاب‌تر ببندید یا یک فرم زیبا به آن بدهید، قطعا تغییرات به خصوصی را در چهره خود احساس خواهید کرد. در ادامه می‌خواهیم چند مدل از ایده‌هایی که می‌توانید موهای خود را ببندید یا حالت دهید، آشنا شویم.

مدل مو برای پیشانی بلند

مدل مو از کنار سر

شما می‌توانید موهای خود را مانند تصویر از کنار سر ببندید. این ساده‌ترین و بهترین مدلی است که بستن آن وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. می‌توانید اندکی از موهای خود را رشته رشته جلوی پیشانی ریخته و بعد از پشت در کنار سر خود گوجه‌ای ببندید. اگر بخواهید می‌‌توانید موهای خود را از کنار با کش ببندید و آزاد بگذارید.

مدل مو از کنار سر

مدل مو موج دار

از وسط فرق باز کردن می‌تواند برای خانم‌هایی که پیشانی بلند دارند جذاب و زیبا به نظر برسد. همچنین این حالت از مو، سن شما را کمتر نشان می‌دهد. کافی است مانند تصویر موهای خود را از فرق باز کرده و در کنار صورت خود بریزید. می‌توانید با سشوار یا بابلیس هم کمی آن را موج دار کنید.

مدل موج دار

حالت فر کوتاه

اگر موهای فری دارید، خوش شانس هستید. شما می‌توانید با موهای فر، یک ظاهر منحصر به فرد به خود ببخشید. کمی از موهای جلوی سر را به صورت کج از فرق باز کرده و با سشوار کمی حالت‌ پف دار به ان بدهید. حالا بگذارید همینطور باز بماند. در این حالت، پیشانی بلند شما متعادل‌تر و کمی کوتاه‌تر نشان داده خواهد شد.

مدل فر کوتاه

سخن آخر

با توجه به مدل‌های بالایی که شرح دادیم، به نظر شما کدام یک از آن‌ها چهره را زیباتر نشان می‌دهد؟ شما برای کوتاه کردن پیشانی بلند با مو، چه مدلی را پیشنهاد می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا