ایده هایی برای آرایش چشم‌های قهوه‌ای!

ایده هایی برای آرایش چشم‌های قهوه‌ای!

آرایش چشم‌های قهوه‌ای همیشه یک آرایش شیک و جذاب بوده است. چشم های قهوه‌ای چشم هایی  دلربا بوده اند و جذابیت خاصی دارند.‌ ولی هنگام ارایش چشم ها باید بدانیم که چه ارایشی مناسب چشم های قهوه‌ای رنگ است.

در ادامه این مطلب با ما باشید در بررسی ایده هایی برای ارایش چشم های قهوه‌ای رنگ:آرایش چشم‌های قهوه‌ای

آرایش مات برای چشم های قهوه‌ای

آرایش‌‎های مات انتخابی بوده که بسیار طبیعی و سرزنده جلوه می‌نمایند و برای عروس‌هایی که شخصیت آرام و بی سر و صدایی دارند، انتخاب ایده‎آلی محسوب می‌شوند. جهت آن که این آرایش چشم قهوه ای را به بهترین نحو پیاده سازی نمایید، از پرایمر استفاده کرده و مطمئن شوید که سایه مات و نرم شما دقیقا در بخشی که باید باشد، زده شود.

سایه اسموکی برای چشم‌های قهوه‌ای

استفاده از مژه‌های بلند به همراه خط چشم مشکی براق و همچنین یک سایه اسموکی به رنگ قهوه‌ای سوخته که با یک سایه رنگ روشن که در گوشه درونی چشم کشیده شده است، تضادی بسیار جذاب به وجود می‌آورد. این مدل آرایش افزون بر زیبایی، فریبندگی، و دراماتیک بودن، بسیار شکیل نیز به نظر خواهد رسید.

کشیدن خط چشم نازک

کشیدن یک خط چشم نازک، به چشم‌های طبیعی عمق و درخشندگی خاصی خواهد بخشید، بدون آن که ظاهری بیش از اندازه دراماتیک به وجو آورد. یک براش فوق العاده باریک برداشته و به مایع خط چشم آغشته نمایید و در امتداد حالت چشم‌های خود در کنار خط مژه ادامه داده تا خط چشم بی نقصی داشته باشید.آرایش چشم‌های قهوه‌ای

استفاده از مداد مشکی برای داخل چشم

مداد مشکی داخل چشم یک قاب دراماتیک به چشمان شما می‎بخشد و موجب می‌شود که چشم‌هایی گیرا و شکیل داشته باشید. این کار برای چشمان روشن مناسب نبوده و آرایش چشم‌های روشن را بیش از اندازه جلوه می‌دهد ولی برای چشم‌های قهوه‌ای جلوه‌ای خاص به وجود خواهد آورد. برای این کار از یک سایه تیره یا یک مداد مشکی استفاده نمایید و داخل پلک پایین بکشید.آرایش چشم‌های قهوه‌ای

سایه ابی و نقره ای

رنگ آبی و نقره ای برای چشمان قهوه ای شما انتخاب بسیار مناسبی می باشد. خب، اگر این دو رنگ را با هم ترکیب کنیم چگونه بنظر می رسد؟ ترکیب رنگ سایه آبی و نقره ای به طور خیره کننده ای مناسب چشمان آبی شما است. وقتی که می گویم خیره کننده، منظورم این است که هر کس با دیدن شما میخ کوب زیباییتان خواهد شد. از رنگ نقره ای در گوشه داخلی چشمانتان استفاده کنید و کار خود را به سمت گوشه دیگر چشم ادامه دهید و هر چه به ابتدای پلک چشم نزدیک تر می شوید، از آبی تیره تری استفاده کنید. فراموش نکنید که توی چشمان خود خطی به رنگ آبی رویال بکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا