این بار آقای فوتبالیست سوژه فضای مجازی شد

منتشر شدن تصویری بامزه از سلفی متفاوت رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات در فضای مجازی سوژه جالب کاربران فضای مجازی شده است.

بازیکن تیم ملی
بازیکن تیم ملی

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی این روزها در کشور هلند در دوران بازنشستگی از فوتبال به سر می برد‌.

هر چند او جز معدود پیشکسوتان فوتبال است که پس از کناره گیری از تیم ملی به طور کامل ارتباط اش را با فوتبال حرفه ای قطع کرده است.

این ستاره قدیمی و گلزن تیم ملی در این چند سال گذشته سعی کرده اغلب اوقات فراغت اش را در کنار خانواده و تفریح و سفر کردن به کشورهای دیگر سپری کند.

استایل های متفاوت
استایل های متفاوت

در همین راستا حالا انتشار تصویر بامزه ای از سلفی متفاوت گوچی در کنار همسرش سروین بیات توجه دنبال کنندگان او را جلب کرده است.

ژست عجیب قوچان نژاد در این تصویر و همچنین شکل منحصر به فرد عینک آفتابی همسرش باعث شده که این استوری سوژه کاربران فضای مجازی شود.

جذاب
جذاب

تغییر چهره جذاب و بامزه رضا قوچان نژاد در امارات

رضا قوچان نژاد ستاره قدیمی تیم ملی از جمله پیشکسوتان فوتبال است که همواره با آمادگی جسمانی قوی و اندام حرفه ای اش باعث تحسین طرفداران فوتبال شده است.

همچنین برخی از هواداران گوچی معتقدند چهره او به مانند سال های اولیه فوتبال اش دچار هیچ تغییری نشده و همچنان با گذشت زمان جوان تر از پیش شده است.

زوج جذاب
زوج جذاب

اما در این بین به اعتقاد گروهی از کاربران نباید از تمرینات حرفه ای و سبک زندگی سالم و به دور از حواشی این ملی پوش سابق غافل شد.

چرا که همین عوامل سبب شده او حالا و پس از خداحافظی از زمین فوتبال هنوز آمادگی بازی کردن در یک مسابقه فوتبال را داشته باشد.

در همین ارتباط انتشار تصویر تازه ای از سوی این بازیکن در اینستاگرام اش که این روزها در دبی به سر می برد توجه دنبال کنندگان اش را جلب کرده است.

خانواده قوچی
خانواده قوچی

رضا قوچان نژاد در این تصویر مشترک در کنار پسرش دوران، از تغییر چهره متفاوت اش با مو و ریشی بلند که او را از دفعات قبل متمایز نشان داده، رونمایی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا