بازیگران مرد ایرانی که هیچ وقت ازدواج نکردند/بازیگران مرد ایرانی مجرد

بازیگران مرد ایرانی که هیچ وقت ازدواج نکردند/ بازیگران مرد ایرانی مجرد

بازیگران مرد ایرانی مجرد هنوز هم در سینمای ایران و صدا و سیما وجود دارند که هیچ تمایلی به ازدواج ندارند. از آن جایی که شهرت و محبوبیت سلبریتی‌ها، برای آن‌ها اتفاقات خوبی رقم خواهد زد؛ اما همیشه تمام اتفاقات دلخواه آن‌ها نخواهد بود. آن‌ها به دلیل سرشناس بودن، ممکن است موقعیت‌های زیادی را از دست بدهند. افزایش سن ازدواج در سلبریتی‌ها به خصوص آقایان در سال‌های اخیر بیشتر دیده می‌شود. مردان سینمای ایران هم از این قاعده مستثنی نیستند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کدام مردان بازیگر ایرانی هنوز با وجود دهه ۳۰ تا ۴۰ سالگی یا حتی بیشتر، اقدام به ازدواج نکرده‌اند.

بازیگران مرد ایرانی مجرد

۱. حامد بهداد، جزو بازیگران مرد ایرانی مجرد

حامد بهداد که متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ است، هنوز هم مجرد مانده و قصد ازدواج ندارد. او در نقش‌های خود بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. حامد بهداد در اولین ایفای نقش خود در فیلم بازی همایون، سیمرغ بلورین را از آن خود کرد.

بازیگران مرد ایرانی مجرد

۲. پارسا پیروزفر، جذاب‌ ترین بازیگر مرد ایرانی

پارسا پیروزفر که طرفداران بسیار زیادی دارد، متولد ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۱ است. او به دلیل استایل، چهره و هنرنمایی جذابش، توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. هو همچنان قصدی جدی برای ازدواج ندارد.

حامد کمیلی

۳. حامد کمیلی، جزو بازیگران مرد ایرانی مجرد

بازیر مرد سینما که متولد ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱ است، مجردی را انتخاب کرده و ازدواج نکرده است. حامد کمیلی با توجه به چهره جذاب و شناخته شده‌ای که دارد، ازدواج نکرده است. او از سال ۱۳۸۷ بازیگری خود را در صدا و سینما و سینمای ایران، آغاز کرد.

بازیگران مرد ایرانی مجرد

۴. بهرنگ علوی، بازیگر مجرد ایرانی

بهرنگ علوی زاده ۱ فروردین ۱۳۵۹ است که قصد تشکیل خانواده را ندارد. او هنر خود را با تئاتر آغاز کرده و هنوز هم توانسته به خوبی در فیلم‌ها بدرخشد. او در سریال‌های معمای شاه، هشت و نیم دقیقه، هوش سیاه، بر سر دوراهی و… ایفای نقش کرده است.

مصطفی زمانی

۵. مصطفی زمانی، بازیگران مرد ایرانی مجرد

مصطفی زمانی که در نقش یوزارسیف به خوبی شناخته شد و چهره خوبی هم دارد، همچنان مجرد مانده و قصد متاهل شدن ندارد. او در سریال یوسف پیامبر به خوبی درخشید و توانست حرفه و هنر خود را نشان دهد. به همین دلیل به زوری پیشرفت کرد و سکوهای موفقیت را از آن خود کرد. او پتولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا