با این استایل موهای موج دار بدرخش!

با این استایل موهای موج دار بدرخش!

موهای موج دار همیشه یک مدل موی بسیار خفن و پر طرفدار بوده است. و معمولا به هر صورتی و هر استایلی میاد. هم می توانید با استایل اسپرت موهایتان موج دار کنید و هم با استایل های دیگر.

در ادامه چند مدل استایل موهای موج دار را برای شما قرار داده ایم. با ما همراه باشید:

موهای کوتاه و موج دار:

پر طرفدارترین مدل موی موج دار برای موهای کوتاه تا گردن است. که بسیار شیک و جذاب به حساب می آید. این مدل مخصوصا برای موهای رنگ شده بیشتر به چشم میاد و مناسب هر استایل و هر آرایش صورتی است.

موهای کوتاه بافت شده:

شما می توانید یک طرف موهایتان را ببافید و طرف دیگر را باز بگذارید و به زیبایی بدرخشید. این مدل مخصوصا برای افراد نوجوان و جوان بسیار مناسب است.

موهای بلند و موج دار:

برای این مدل مو می توانید موها را با وسایل حرارتی حالت دهید یا آن ها را ببافید و بعد از چند ساعت باز کنید. و شاهد یک موی موج دار و بسیار شیک و جذاب باشید.

موهای موج دار را دم اسبی ببندید:

برای این مدل موهایتان را به روش بالا موج دار کنید و سپس قسمتی از مو هارا در جلو سر جدا کنید و بقیه موها را در بالا ببندید. این مدل بسیار شیک و ترند است و به راحتی قابل انجام است.

سخن آخر

موها به روش های مختلف موج دار می شوند. و یا بعضی ها یه صورت ژنتیکی موهایشان موج دار است. این مدل مو بسیار پر طرفدار است و می توانید به راحتی آن را با هر استایلی ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا