با این روش های خانگی دیگه نیاز نیست بوتاکس انجام بدی؛ رفع طبیعی چین و چروک!

با این روش های خانگی دیگه نیاز نیست بوتاکس انجام بدی؛ رفع طبیعی چین و چروک!

چین و چروک های صورت یک معضل همیشگی است که با افزایش سن شدید تر می شود و باعث نگرانی افراد در رابطه با ظاهرشان می شود. روش های زیادی برای ازبین بردن چین و چروک مانند بوتاکس وجود دارد. ولی بهتر است در مرحله اول از روش های غیرتهاجمی و طبیعی استفاده کنیم.با این روش های خانگی دیگه نیاز نیست بوتاکس انجام بدی؛ رفع طبیعی چین و چروک!

در ادامه با روش های از بین بردن و بهبود چین و چروک اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید:

1- استفاده از آناناس برای از بین بردن چین و چروک صورت!

آناناس دارای آنزیم هایی است که فواید زیادی برای پوست شما ایجاد می کنند. این آنزیم ها باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و رطوبت پوست می شوند و پوست مرده را نیز از بین می برند. این میوه سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است و باعث تقویت سلامت پوست نیز می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آناناس را مستقیماً روی پوست خود مالیده و به مدت ۲۰ دقیقه آن را بگذارید. پس از خشک شدن ، آن را با آب سرد بشویید.با این روش های خانگی دیگه نیاز نیست بوتاکس انجام بدی؛ رفع طبیعی چین و چروک!

2- نوشیدن آب جهت رفع چین و چروک فراموش نشود

یکی از آسان ترین راه های درمان خانگی چین  چروک صورت ، نوشیدن مقدار زیادی آب است. این بهترین روش برای مرطوب نگه داشتن پوست و حفظ رطوبت است. هر روز دو لیتر آب بنوشید تا پوست شما بدون چروک باقی بماند.با این روش های خانگی دیگه نیاز نیست بوتاکس انجام بدی؛ رفع طبیعی چین و چروک!

3- آلوئه ورا یک ضد چروک قوی

آلوئه ورا سرشار از اسید مالیک است که باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقداری ژل را از گیاه بگیرید و آن را همانطور که هست روی پوست خود بمالید. ۱۵ دقیقه صبر کنید تا زمانی که خشک شود و بعد آن را بشویید. همچنین می توانید ژل را با مقداری روغن ویتامین E مخلوط کرده و برای درمان خانگی چین و چروک صورت آن را روی صورت خود بمالید.

4- آب لیمو ترش

این میوه غنی از ویتامین C می تواند راهی عالی برای درمان خانگی چین و چروک صورت باشد. کافی است مقداری لیمو خرد کرده و آب آن را بر خطوط ریز صورت خود ماساژ دهید. خاصیت اسیدی لیمو به پوست شما درخشان تر شده و باعث کاهش چین و چروک نیز می شود.با این روش های خانگی دیگه نیاز نیست بوتاکس انجام بدی؛ رفع طبیعی چین و چروک!

5- تخم مرغ

تخم مرغ می تواند برای سلامتی کلی شما بسیار اعجاب انگیز بوده و برای پوست شما ، سفیده تخم مرغ می تواند یک درمان طبیعی برای رفع چین و چروک باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری سفیده تخم مرغ را در یک کاسه هم زده و مستقیماً روی پوست خود بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند. شما همچنین صبر کنید تا خشک شود. سپس آن را با آب گرم بشویید. پروتئین ، ویتامین B و E موجود در تخم مرغ، خطوط ریز را به طور طبیعی بهبود می بخشند.

6- ماساژ صورت

ماساژ دادن صورت، گردش خون پوست را افزایش می‌دهد و پوست شما را درخشان، سالم و براق می‌کند. می‌توانید با انگشتان خود، صورت‌تان را ماساژ دهید به طوریکه در جهت کشیدن چروک های پوست باشد. این کار را باید به طور مداوم انجام بدهید زیرا نتیجه ان تدریجی رخ می دهد.با این روش های خانگی دیگه نیاز نیست بوتاکس انجام بدی؛ رفع طبیعی چین و چروک!

سخن آخر

در این مطلب سعی کرده ایم بهترین و تاثیر گذارترین روش های ازبین بردن چین و چروک صورت را به شما معرفی کنیم تا دیگر مجبور به انجام بوتاکس نباشید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا