با این مدل موی گوجه ای جذاب بنظر بیا!

با این مدل موی گوجه ای جذاب بنظر بیا!

مدل موی گوجه‌ای، یک مدل موی بسیار پرطرفدار است و بسیار شیک و جذاب به نظر می رسد، مدل های مختلفی از آن وجود دارد که هر کدام به کاملی جوابگو هستند.مدل موی گوجه ای

در ادامه با ما باشید در بررسی چند مدل موی گوجه ای:

مدل اول مدل موی گوجه‌



ای:

یک کش موی نازک بردارید و موهای خود را در محل تعیین شده ببندید. در دور آخر تمام موها را از کش رد نکنید و بگذارید قسمتی از موها به صورت دم اسبی آویزان بماند.

مدل دوم مدل موی گوجه‌ ای:

بدون اینکه موهایتان را برس بزنید، همه آن ها را از جلو و نزدیک صورتتان بگیرید و در یک دست جمع کنید. موها را در محلی که می خواهید ببندید نگه دارید. اگر دوست دارید، می‌توانید اجازه دهید چند تار مو جلوی صورتتان آزاد بماند تا مدل موی چتری زیبایی داشته باشید.

مدل سوم مدل موی گوجه‌ ای:

مدل موی گوجه ای خرگوشی به دو روش همراه بافت و یا بدون بافت درست میشود. این مدل مو مناسب همه افراد به خصوص کودکان است و جلوه و زیبایی خاصی به چهره می‌دهد. اگر شما نوجوان یا جوان هستید بهتر از این مدل مو را با انواع گل‌ها و رشته‌های مروارید ترکیب کنید تا زیبایی دوچندان ایجاد کنید. در ادامه به توضیح هر روش و نمونه‌های جذاب و زیبا پرداخته خواهد شد.

سخن آخر

مدل مو گوجه‌ ای یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین مدل‌های مو است که مناسب تمامی فرم‌های صورت است و بسیاری از ستارگان هالییود نیز از این روش برای آراستن موهای خود استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا