با این 15 ایده جذاب طرح زمستانی ناخن هاتو کریستالی کن!

با این 15 ایده جذاب طرح زمستانی ناخن هاتو کریستالی کن!

ناخن های مرتب و زیبا همیشه یکی از ملاک های زیبایی بوده است و تاثیر زیادی بر جذابیت استایل شما دارد. الان که در فصل زمستان هستیم، طرح زمستانی ناخن ها طرفدار زیادی پیدا کرده اند و ایده های بسیار مختلفی وجود دارد.با این 15 ایده جذاب طرح زمستانی ناخن هاتو کریستالی کن!

در ادامه به تعدادی از این ایده ها برای طرح های زمستانی اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید:

با این 15 ایده جذاب طرح زمستانی ناخن هاتو کریستالی کن!طرح ناخن زمستانی پر طرفدار کریستال برفی

این طرح ها را می توانید در همه رنگ ها روی ناخن ها استفاده کنید. البته بیشتر رنگ هایی که در زمستان برای طرح ناخن ها استفاده می شود رنگ های ملایم و خنثی هستند. ناگفته نماند که زنگ های قزمز و آبی بسیار مناسب هستند و روی ناخن به زیبایی جلوه می کنند.

طرح ها شاین برای افراد خاص پسند

طرح های شاین دارد و براق به این دلیل که برف می درخشد می تواند بسیار زیاد برای زمستان مناسب باشد. این طرح ها طرفداران خاصی دارن و استایل شیکی را ایجاد می کنند.

با این 15 ایده جذاب طرح زمستانی ناخن هاتو کریستالی کن!با این 15 ایده جذاب طرح زمستانی ناخن هاتو کریستالی کن!طرح های مینیمال و خنثی

این طرح ها برای افرادی مناسب است که ساده پسند هستند و سبک استایلشان مینیمال است. طرح های مینیمال نیز به نوبه خود جزو طرح های بسیار خاص به حساب می آیند.

با این 15 ایده جذاب طرح زمستانی ناخن هاتو کریستالی کن!با این 15 ایده جذاب طرح زمستانی ناخن هاتو کریستالی کن!کلام آخر

به طور کلی برای طرح های ناخن نباید چهارچوب های خاصی را انتخاب کنیم و خود را محدود به رنگ سفید کنیم. می توانیم فقط از نشانه های زمستانی روی ناخن ها استفاده کنیم که مطابقت بیشتری با استایل و محیط داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا