بلایی که بارداری بر سر قیافه این خانم آورد!/ تغییر قیافه عجیب به خاطر بارداری

بلایی که بارداری بر سر قیافه این خانم آورد!

همه ما می‌دانیم که بارداری باعث تغییرات ظاهری زیادی در خانم‌ها می‌شود از اضافه وزن و چاق شدن بگیر تا پف کردن صورت و بینی. ترندی در تیک تاک هست که خانم‌ها با هشتگ «دماغ/بینی بارداری» عکس‌های قبل و بعد بارداری خود را با بقیه به اشتراک می‌گذارند، و تغییرات‌شان واقعا قابل توجه هستند.

تغییر قبافه عجیب به خاطر بارداری

حالا یکی از همین تصاویر ارسالی وایرال شده که نه فقط بینی بلکه کل صورتش به قدری تغییر کرده که اصلا شبیه خودش نیست و انگار یک نفر دیگر است.

تغییر قبافه عجیب به خاطر بارداری

تغییر چهره اساسی به‌خاطر بارداری

تیرسی وود زن جوانی است که بعد از به اشتراک گذاشتن تغییرات شگفت انگیز و باورنکردنی «بینی بارداری» در تیک تاک وایرال شد. در سه ماهه اول بارداری تغییرات کم بودند و بینی فقط کمی پف کرده بود. اما به‌مرور زمان در طول ماه‌های بارداری این زن 24 ساله متوجه تغییر در بافت پوست، ابروها و موهایش شد.

تغییر قبافه عجیب به خاطر بارداری

هرچقدر که از ماه‌های بارداری بیشتر می‌گذشت، تیرسی بیشتر از ظاهر جدید و غریبه‌اش خوشش نمی‌آمد، به‌نظر خودش خیلی زشت و نفرت‌انگیز شده بود. تا حدی که اصلا از نظر خودش آدمی که در آینه می‌دید یکی دیگر بود نه خودش. تیرسی با شجاعت تمام این تجربه وحشتناک را در تیک تاک به اشتراک گذاشت و بیش از 15.9 میلیون ویوو و 1.8 میلیون لایک گرفت.

تغییر قبافه عجیب به خاطر بارداری

با این شرایط تیرسی خود به‌خود به‌خاطر این همه تغییری که بدنش داشته بارداری بسیار سختی داشت. اما بدترین قسمت ماجرا زمانی بود که خودش را در آینه می‌دید و اصلا نمی‌شناخت. چرا که قیافه جدید هیچ شباهتی به خود قبلیش نداشت. او می‌گوید: «به همین خاطر عکس زیادی از دوره بارداریم ندارم. تا قبل بارداری هیچ جا درباره علایمی که من تجربه کردم نشنیده بود. حتی روحم هم خبر نداشت. فکر می‌کردم که نهایت تغییر خانم‌ها در بارداری افزایش وزن و چاقی و تغییرات هورمونی باشد و بس!»

تیرسی علاوه بر تغییر پوست و جنس موهایش، متوجه شد که ابروهایش هم پهن‌تر و پرتر شدند. خیلی چاق شد و رنگ پوستش هم تیره تر شد.

تغییرات بارداری که فقط خودت می بینی

تیرسی می‌گوید از همسرم و اعضای خانواده می‌پرسیدم که متوجه تغییرات من هستند و جواب همیشگی آن‌ها «نه» بود، گاهی هم می‌گفتند «فقط کمی». همسرم تازه بعد از بدنیا آمدن پسرمان وقتی داشتیم عکس‌های بیمارستان را تماشا می‌کردیم به تغییرات من اشاره کرد.

تغییر قبافه عجیب به خاطر بارداری

از نظر بیشتر کاربران این عکس‌ها مربوط به دو آدم و نفر متفاوت هستند. برخی‌ها اینقدر متعجب شدند که حتی شک کردند ممکن است عکس‌ها دستکاری شده باشند. تیرسی می‌گوید «بعضی زنان دیگر هم ماجرای خودشان را تعریف می‌کنند، بعضی‌ها هم از من به‌خاطر به اشتراک گذاشتن خود واقعیم در فضای مجازی تشکر می‌کنند».

تغییر قبافه عجیب به خاطر بارداری

درست یک ماه بعد از زایمان و تولد پسرش، بینی تیرسی به اندازه و شکل قبلی خودش برگشت.

تغییر قبافه عجیب به خاطر بارداری

ماجرای تیرسی فقط بخش کوچکی از تجربیات سخت زنان در دوران بارداری است. هنوز هم ابعاد زیادی از بارداری و حاملگی برای ما پنهان است. مادران و زنان جوانی که در مواجهه با علایم ناشناخته سردرگم و حیران می‌شوند. شما از تجربیات عجیب بارداری‌تان برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا