بهترینانتخاب رنگ رژلب مخملی مناسب رنگ پوست!

بهترین انتخاب رنگ رژلب مخملی مناسب رنگ پوست!

انتخاب رنگ رژلب مخملی که امسال ترند به حساب می‌آید، باید براساس رنگ پوست و رنگ لباس مورد نظرمان باشد. پس باید آن را با دقت انتخاب کنید تا جذاب و زیبا به نظر برسید.رنگ رژلب مخملی

در ادامه به نکات مورد نیاز برای انتخاب رژلب مناسب اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

نکات کلی در مورد رنگ رژلب مخملی که باید بدانید:

1_افراد دارای رنگ پوست بور و روشن: رنگهایی با پایه ی صورتی، رنگ های دودی، قرمز، کورال (نارنجی متمایل به قرمز یا صورتی) و کرمی. زمینه پوست گرم: کورال و رنگهایی با پایه ی آبی . زمینه پوست سرد: قرمز تمشکی.

2_افراد دارای رنگ پوست نسبتا تیره: رنگ های قرمز روشن و آلبالویی، بنفش ارغوانی. زمینه پوست گرم: قرمز- نارنجی و نارنجی. زمینه پوست سرد: شرابی.

3_افراد دارای رنگ ‌پوست تیره: اکثر رنگها به غیر از رنگهای قهوه ای و بنفش. در صورت داشتن زمینه پوست سرد: قرمز یاقوتی یا شرابی.

انتخاب رنگ رژلب مخملی برای پوست خنثی:

بسیار خوش شانس هستید که این رنگ پوست را دارید چون می‌توانید طیف گوناگونی از رنگ ها را استفاده کنید. البته با توجه به رنگ مو و رنگ پوست و نیز رنگ پیگمنتیشن های پوست ممکن است، رنگ های مختلف در افراد مختلف متفاوت عمل می‌کند. برای مثال، فردی با ته رنگ خنثی ممکن است با رنگ زرد روشن عالی به نظر برسد اما برای فردی دیگر با همین ته رنگ، این رنگ، رنگ مناسبی نباشد. در مورد رنگ رژلب، اکثر افراد با رنگ پوست خنثی می‌توانند از رنگ های قرمز تیره و تند و حتی صورتی اشباع استفاده کرد.رنگ رژلب مخملی

انتخاب رنگ رژلب مخملی برای پوست های خنک:

اگر ته رنگ پوست شما خنک است، بهترین رنگ رژلب برای شما رنگی است که بیشتر به سمت ته رنگ های آبی و بنفش تیره می‌رود. به عبارت دیگر اگر رنگ قرمز تیره مد امسال باشد و شما بخواهید این رنگ را انتخاب کنید بهتر است سراغ قرمزی که سایه رنگ های نارنجی دارد نروید و درعوض قرمزی را انتخاب کنید که میزان قرمزی تندتری داشته باشد یا رنگ صورتی لطیفی داشته باشد.

انتخاب رنگ رژلب مخملی برای پوست های گرم:

اگر فکر می‌کنید ته رنگ پوست شما گرم است، رژلب هایی باید انتخاب کنید که ته رنگ گرم تری دارند مانند قرمز بسیار روشن یا رنگ های نارنجی. رنگ های آتشین برای شما مناسب است، اما سایه رنگ های نود (nude) و مرجانی ( سرخ مایل به زرد) نیز برای شما مناسب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا