بهترین روش برای سفت کردن پوست صورت/ با چروک ها خداحافظی کن!

پوست شل می‌شه! اما خیلی کارها می‌شود کرد! پس خودتان را با این حرف‌ها گول نزنید! برای رسیدگی و مراقبت از پوست، امروز بهتر از فرداست! تعلل جایز نیست و برای اینکه بتوانید صورتی درخشان و دلنشین داشته باشید از هر راه مفید و بی ضرری استفاده کنید! ماسک‌های گیاهی، ترفندهای خانگی، رسیدگی و مراقبت‌هایی که پزشک توصیه می‌کند، هیچ کدام اینها را نادیده نگیرید که آن وقت ضرر خواهید کرد! همه‌ی کسانی که به فکر خودشان نبوده‌اند در ناامید کردن بقیه نقش خیلی موثری دارند!

بهترین روش سفت کردن پوست صورت

یک راه برای سفت ماندن پوست صورت و دوری از چین و چروک ماساژ دادن مفید صورت است. با ماساژ دادن گردش خون بهتر انجام می‌شود و پوست تازه‌تر می‌شود. برای اینکه ماساژ صورت مفیدتر هم اتفاق بیفتد از روغن نارگیل استفاده کنید.

بهترین روش سفت کردن پوست صورت

روغن نارگیل باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود و تاثیر خیلی خوبی بر چین و چروک‌های پوست دارد. ضمن اینکه به خاطر داشتن مواد مغذی به آبرسانی پوست شما کمک می‌کند. یادتان باشد که یکی از علت‌های اصلی چروک پوست خشک بودن آن است پس حواستان به آبرسانی و رطوبت آن باشد.

بهترین روش سفت کردن پوست صورت

روغن نارگیل چه فوایدی دارد؟

  • روغن نارگیل اصل و خالص از چربی‌های اشباع شده بهره‌مند است و باعث می‌شود پوست شما همیشه قوی و مرطوب باشد. روغن نارگیل به خاطر خاصیت ضدمیکروبی که دارد از بروز آکنه جلوگیری می‌کند.
  • روغن نارگیل سطح آنتی اکسیدان‌ها و کلاژن را در پوست افزایش می‌دهد. هر دوی این موارد در بازسازی پوست نقش خیلی مهمی بازی می‌کنند.
  • روغن نارگیل لکه‌های تیره پوست را به مرور کاهش می‌دهد. و همین مساله باعث روشن‌تر شدن صورت شما می‌شود.

آیا روغن نارگیل برای انواع پوست مفید است؟

پوست مختلط

یکی از خواص روغن نارگیل بستن منافذ باز پوست است. به همین دلیل کسانی که پوست مختلط دارند باید کمتر از آن استفاده کنند. چون در پوست مختلط جز ناحیه T بقیه قسمت‌های پوست خشک است و در آن نواحی روغن نارگیل به خوبی جذب پوست نخواهد شد.

بهترین روش سفت کردن پوست صورت

پس اگر شما جزو این دسته هستید حتما قبل از استفاده از روغن نارگیل پوستتان را لایه‌برداری کنید. چون اگر منافذ پوستتان بسته شود سبب بروز آکنه خواهد شد.

بهترین روش سفت کردن پوست صورت

پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از ماساژ با روغن نارگیل آن را آبرسانی کنید. بعد از اینکه خیالتان بابت رطوبت پوستتان راحت شد از روغن نارگیل استفاده کنید. اگر مستقیما روغن نارگیل را روی پوست خشک بگذارید منافذ پوست بسته می‌شود.

پوست چرب

در مصرف روغن نارگیل احتیاط کنید. به علت سطح چرب پوست و همچنین چربی روغن نارگیل بهتر است جایگزین بهتری انتخاب کنید تا پوست شما متوجه ضرر نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا