بهترین مدل دامن برای اندام و قد شما

بهترین مدل دامن برای اندام و قد شما

بهترین مدل دامن برای اندام و قد شما باید به گونه‌ای باشد که بتواند ظاهر شما را دوچندان زیباتر و جذاب‌تر جلوه دهد. انتخاب یک دامن مناسب، می‌تواند تیپ شما را تکمیل کند. دامن‌هایی که شیک و جذاب به نظر برسند، بهتر از پوشیدن شلوار هستند. البته به شرطی که شما بتوانید متناسب با ویژگی‌‌های بدن خود، دامنتان را انتخاب کنید. در گذشته مدل دامن‌ها بسیار محدود بوده و هیچ تنوعی نداشته است‌. در حالی که امروزه در صنعت مد و فشن، طیف گسترده‌ای از دامن‌ها به چشم می‌خورند. در ادامه می‌خواهیم ببینیم کدام دامن، مناسب شما خواهد بود. تا انتهای مطلب، همراه ما باشید.

بهترین مدل دامن

1. دامن پلیسه، بهترین مدل دامن برای لاغرها

اگر جزو افراد چاق هستید، بهتر است دور دامن‌های پلیسه‌ای را خط بکشید. این فرم دامن مناسب افرادی است که لاغر هستند و می‌خواهند توپر تر به نظر برسند. در واقع به دلیل چین‌هایی که در این دامن وجود دارد، اطراف ران و باسن، بزرگتر و توپر‌تر، نشان داده می‌شود. این دامن‌ها برای هر فصلی مناسب هستند.

دامن پلیسه، بهترین مدل دامن

2. دامن فون، پرطرفدارترین دامن دنیا

دامن‌های فون زیبایی و جذابیت خاصی دارند به همین دلیل در دنیا معروف هستند. این دامن‌ها به باسن و ران می‌چسبند و هر چه به سمت پایین با نزدیک می‌شود، گشادتر خواهد بود. اگر می‌خواهید یک اندام باریک و جمع و جور داشته باشید، این مدل دامن مناسب شماست. در واقع این دامن‌ها مثل یک گن عمل می‌کنند و چریی‌های شکم و پهلو شما را جمع و متراکم خواهد کرد. این دامن در دورهمی‌ها و مجالس خودمانی، بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

دامن فون

3. دامن چهارخونه، بهترین مدل دامن برای تمام افراد

تمام افراد چه لاغر اندام‌ها و چه درشت اندام‌ها، می‌توانند از این مدل دامن استفاده کنند. این مدل دامن‌ها در فصول سرد سال از جمله زمستان با پالتو، زیبا و جذاب به نظر خواهند رسید. بهتر است افرادی که اندام درشت دارند از دامن چهارخونه با خانه‌های ریز استفاده کنند. برای افراد لاغر هم دامن‌هایی با خانه‌های درشت پیشنهاد می‌شود. در چنین حالتی، زیبایی ظاهری افراد، بیشتر خواهد شد و یک تناسب اندامی به وجود می‌آید.

دامن چهارخونه

4. دامن ماکسی، بلند و ساده

هر خانمی در کمد لباس‌های خود باید یک مدل دامن ماکسی یا بلند داشته باشد. تمام خانم‌ها می‌توانند از این مدل دامن استفاده کنند. البته بهتر است خانم‌های قد بلند به جای دامن ماکسی، از دامن کوتاه استفاده نمایند. این دامن‌ها باعث می‌شوند ظاهر شما بلندتر از قبل، نشان داده شود.

دامن ماکسی

5. دامن کوتاه، بهترین مدل دامن برای قد بلندها

دامن کوتاه را افراد قد کوتاه هم می‌توانند بپوشند. البته به شرطی که دامن را با جوراب شلواری همرنگ ست نمایند. افرادی که قد بلند دارند، بهتر است دامن را با جوراب شلواری غیر همرنگ ست کنند. در چنین حالتی قد آن‌ها متعادل به نظر خواهد رسید.

دامن کوتاه

 

سخن آخر

در این مطلب به بهترین مدل دامن برای قد کوتاه‌ها، قد بلندها، افراد چاق و افراد لاغر، اشاره شد. شما می‌توانید متناسب با فرم بدنی خود، بهترین دامن را انتخاب نمایید. به نظر شما کدام یک از دامن‌های بالا، ظاهر شما را زیباتر خواهد کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا