ترفندهایی برای آرایش سریع و زیبا که شاید نمیدانستید!

ترفندهایی برای آرایش سریع و زیبا که شاید نمیدانستید!

بسیاری از مواقع به دلیل اینکه عجله دارید مجبورید یک آرایش سریع را انتخاب کنید. ترفندهایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید یک آرایش تمیز و مرتب داشته باشید.

در ادامه این مطلب تعدادی از این ترفندها رو بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

کرم پودر را متفاوت بزنید:

برای اینکه در زمان صرفه جویی کنید و با نتیجه ای عالی روبرو شوید، پرایمر و کرم پودرتان را با هم قاطی کنید و سپس با براش مخصوص روی صورت بزنید. این کار باعث میشود که پرایمر علاوه بر ایجاد یک لایه زیر کرم پودر، باعث تثبیت آن نیز میشود.

خط چشم سریع:

گاهی به دلیل عجله زیاد هول میکنیم و خط چشممان تقارن و مرتب در نمیاد. برای این کار یک لایه چسپ نواری به صورت مورب از گوشه چشم به سمت ابرو بزنید و در بالای آن مداد مشکی یا خط چشم‌ را بزنید. و سپس چسپ را جدا کنید و با یک خط چشم مرتب و زیبا روبرو شوید.

از فر مژه استفاده کنید:

اگر عجله دارید و نمیتوانید تایم زیادی را به آرایش چشمتان اختصاص دهید، با استفاده از یک فر مژه به مژه فرم داده و سپس ریمل را فقط به ساقه و انتهای مژه ها بزنید تا حالت فر بودن مژه حفظ شود.

به لب ها فرم طبیعی بدهید:

ابتدا مقداری کرم پودر را روی لب بزنید و سپس با یک خط لب کمرنگ دورتادور لب را بکشید. و با یک تینت لب که رنگ ثابتی دارد، با انگشتتان داخل خط لب را پر کنید و یک لب نچرال و زیبا داشته باشید‌.

کلام آخر

فراموش نکنید یک آرایش تمیز و مرتب و با کیفیت خیلی مهم تر از زمانیست که برای آن گذاشته اید. فقط کافیست ترفند و نکات مهم را رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا