ترفندهای طلایی آرایش صورت های لاغر و کشیده

ترفندهای طلایی آرایش صورت های لاغر و کشیده

برای همه صورت ها از جمله صورت های لاغر و کشیده، آرایش های مخصوصی وجود دارد. شکل کانتور و خط چشم و رنگ رژلب در نشان دادن شکل صورت بسیار حائز اهمیت است که نمی توان نسبت به این ملاک های زیبایی بی توجه بود.

د رادامه این مطلب در آموزش نحوه صحیح آرایش صورت های لاغر و کشیده با ما باشید:

3.استفاده صحیح از کانتور و هایلایتر 

یکی ار مهم ترین قسمت های آرایش صورت مخصوصا صورت های کشیده، استفاده درست از کانتور و هایلایتر است.

1- کانتور برای محو کردن و کاهش تمرکز روی برخی قسمت های صورت می شود. هایلایتر نیز به شما کمک می کند تا حجم بیشتری به برخی قسمت های صورتتان بدهید. این مرحله برای آرایش صورت لاغر بسیار مهم بوده و بعد از کرم پودر انجام می شود. اما آنچه که اهمیت دارد، نحوه درست کانتور کردن است. برای این صورت ها شما نباید مانند کانتورینگ معمولی بینی و گونه ها را کانتور کنید. زیرا این کار صورتتان را لاغرتر نشان می دهد. اغلب افراد دارای صورت لاغر، پیشانی بلندتری دارند. لذا بهتر است با کانتور بخش گیجگاهی تا خط رویش موها، پیشانی را کوتاه تر کنیم.

2-بعلاوه با کانتور خط فک و بخش مرکزی چانه صورتتان گردتر به نظر می رسد. به هیچ وجه از هایلایتر برای چانه استفاده نکنید. بلکه نواحی بالای استخوان گونه، قسمت میانی پیشانی، خط فک، استخوان زیر ابرو، گوشه داخلی پلک ها، روی قوس بینی و بالای قوس لب را هایلایت کنید. نکنه مهم دیگر، فید کردن کامل خطوط کانتور و هایلایت است تا آرایشی طبیعی داشته باشید.ترفندهای طلایی آرایش صورت های لاغر و کشیده

2- مدل ابرو مناسب

ابروها نیز بر روی مدل و فرم چهره تاثیر زیادی می گذارند. به طوری که با انتخاب مدل ابرو می توانید صورتتان را پرتر یا لاغرتر نشان دهید. برای صورت های لاغر و کشیده، ابروهای نازک و کوتاه مناسب نمی باشد. بهترین مدل ابرو برای این صورت ها، ابروهایی پهن و پرپشت و دنباله دار است که کمی به بالا کشیده شده و کمانی باشد. با این مدل ابرو می توانید صورتتان را گردتر نشان دهید.

3- رژلب مناسب

1-اگر لب های کوچکی دارید، قبل از رژلب با استفاده از یک خط لب تیره به لب ها فرم دهید. استفاده از خط لب تیره، باعث می شود کمی لب ها حجیم تر و صورت هم پرتر نشان داده شود. در آرایش صورت لاغر برای رژلب تان از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید تا چهره تان باز و زیباتر به نظر برسد. پس از رژ زدن هم از برق لب استفاده کنید.

2-رنگ لب ها یکی از موارد تاثیرگذار بر زیباتر شدن آرایش صورت لاغر شماست. برای اینکه رژتان ماندگاری بیشتری داشته باشد، یکی از این ترفندها این است که قبل از رژلب زدن، لب ها را با کرم پودر و سپس با خط لب پر کنید.

4- مناسب ترین مدل خط چشم

بعد از سایه زدن، نوبت کشیدن خط چشم است. بهترین مدل خط چشم که به گرد کردن صورت لاغر و استخوانی کمک می کنند، خط چشم های گربه ای و دنباله دار هستند. کشیدن خط چشم با دنباله کوتاه و رو به بالا باعث درشت تر نشان دادن چشم ها و پهن تر به نظر رسیدن صورت می شود. از طرفی نباید با مداد مشکی، داخل چشم را سیاه کنید. زیرا این کار باعث ریزتر شدن چشم ها و لاغرتر نشان دادن صورت خواهد شد. برای این منظور از خط چشم های با کیفیت استفاده کنید. اگر فرد مبتدی هستید و در کشیدن خط چشم مشکل دارید، برای تسلط بیشتر، از خط چشم ماژیکی استفاده کنید. ترفندهای طلایی آرایش صورت های لاغر و کشیده

5- مژه های حجیم ایجاد کنید

هر چه مژه ها بلند و پرپشت تر باشند، تمرکز روی چشم ها و قسمت بالایی صورت بیشتر می شود. در نتیجه صورت های کشیده را پهن تر و پرتر نشان می دهد. بهتر است بر روی قسمت های میانی مژه ها تاکید بیشتری داشته باشید. برای این منظور می توانید ابتدا با یک فرمژه به مژه هایتان حالت دهید. سپس چندین لایه از یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده قوی روی تارهای مژه ها بزنید. استفاده از اکستنشن مژه یا مژه مصنوعی خصوصا در قسمت میانی مژه ها نیز توصیه می شود. اگر از مژه مصنوعی استفاده نمی کنید، حتما یک ریمل بسیار قدرتمند تهیه نمایید.

سخن آخر

چهره افراد در شکل و فرم های مختلف وجود دارد، فرم ایده آل صورت، بیضی است و در همه حالات سعی می کنیم با آرایش، فرم های مختلف را به بیضی نزدیک کنیم. بنابراین بهترین مدل آرایش برای صورت لاغر و کشیده مدلی است که فرم صورت کشیده را به فرم های صورت گرد و بیضی نزدیک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا