ترفندهای چاق شدن صورت با خوردن جوانه گندم

ترفندهای چاق شدن صورت با خوردن جوانه گندم

چاق شدن صورت یکی از عواملی است که می‌تواند در زیبایی صورت شما تاثیر به سزایی داشته باشد. شما با خوردن جوانه گندم، می‌توانید صورت خود را چاق کنید. امروزه روش‌های جراحی زیبایی متعددی وجود دارد که با تزریق ژل، بوتاکس، فیلر یا حتی عمل‌های مخصوص، صورت را توپر تر می‌کنند. البته هر روش جراحی می‌تواند خطرناک بوده و عوارضی به همراه داشته باشد. روش‌های طبیعی مانند مصرف جوانه گندم، کمک می‌کند تا به صورت نچرال و بدون تیغ و سوزن، صورت خود را زیباتر جلوه دهید. در ادامه می‌خواهیم با ترفندهایی آشنا شویم که صورتتان را با جوانه گندم، چاق‌تر نشان دهید.

چاق شدن صورت

تاثیر جوانه‌ گندم بر چاق شدن صورت

جوانه گندم سرشار از پروتئین است که ثورت شما را توپرتر خواهد کرد. این پروتئین‌ها باعث تقویت عضلات صورت می‌شود. از طرفی هم‌ وقتی عضلات صورت سفت‌تر می‌شوند از چین و چروک افتادن بر روی پوست جلوگیری خواهد کرد. افزایش حجم صورت با جوانه گندم می‌تواند به دلیل وجود ویتامین E هم باشد. همچنین ویتامین B موجود در جوانه گندم باعث افزایش آب میان بافتی عضلات صورت و در نهایت توپر کردن آن، بسیار موثر است‌.

چاق شدن صورت با جوانه گندم

1. مصرف جوانه‌گندم در وعده‌های روزانه

اگر می‌خواهید صورتتان را چاق نشان دهید، باید روزانه از پودر جوانه‌ گندم استفاده کنید. شما می‌توانید یک قاشق از پودر را با ماست یا دوغ و شیر مخلوط کنید و بخورید. می‌توانید آن را بر روی برنج ریخته و با سایر غذاهای خود مصرف کنید. در هنگام صبحانه، بهتر است پودر جوانه گندم را با عسل مخلوط کنید. از طرفی هم بهترین ماست برای ترکیب کردن با پودر جوانه گندم، ماست‌های پرچرب یا یونانی هستند.

توپرشدن صورت با جوانه گندم

2. روغن نارگیل و جوانه گندم برای چاق شدن صورت

ماسک جوانه گندم و روغن نارگیل یکی از چرب‌ترین و در عین حال مغذی‌ترین ماسک‌هایی است که می‌توانید با آن، صورت خود را توپرتر کنید. کافی است دو قاشق روغن نارگیل را خوب گرم کنید‌. حالا با دو قاشق پودر حوانه گندم به خوبی مخلوط کرده و روی پوست بگذارید. دو دقیقه اول کامل پوستتان را ماساژ دهید. بعد از یک ربع با آب ولرم و شوینده مناسب بشویید‌. این ماسک را سه بار در هفته امتحان کنید.

ماسک جوانه گندم

3. شیر و عسل با جوانه گندم برای چاق شدن صورت

نصف پیمانه شیر را با یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم مخلوط کنید. صورت خود را با آن ماساژ داده و اجازه دهید 20 دقیقه بر روی پوست بماند. می‌توانید یک روز در میون از این ماسک موثر استفاده نمایید.

شیر و عسل برای چاق شدن صورت

سخن آخر

با استفاده از دستورات خوراکی و زیبایی بالا، می‌توانید در مدت سه ماه به نتایجه دلخواه خود برسید. در کنار خوردن جوانه گندم حتما سبک زندگی سالم را رعایت کنید. مصرف مایعات و گروه‌های غذایی ویتامینی را فراموش نکنید. هر روز در دستور غذایی و زیبایی خود این پودر جوانی و معجزه گر را استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا