تزیین سالاد ماکارونی با مرغ قالبی برای مهمانی دوستانه

تزیین سالاد ماکارونی با مرغ قالبی برای مهمانی دوستانه

سالاد ماکارونی یک غذای سریع و خوشمزه است و دلیل محبوبیت این سالاد سریع آماده شدن و مفید بودن آن است. این سالاد را به عنوان غذای اصلی نیز می‌توان استفاده کرد. سالاد ماکارونی را به راحتی می‌توان تزئین کرد و برای آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. این سالاد خوشمزه مناسب برای پیک نیک و همچنین میان وعده کودکان است.

در این قسمت از نی‌نی‌بان قصد داریم که ایده های تزئین سالاد ماکارونی را آموزش دهیم. با ما باشید:

1-می‌توانید مواد را قالب بزنید. سالاد ماکارونی به دلیل اینکه در ترکیب آن سس مایونز وجود دارد به راحتی قالب گیری می‌شود. می‌توانید از انواع قالب ها برای این کار کمک بگیرید و از این بابت هیچ محدودیتی ندارید.

2-می‌توانید مواد سالاد ماکارونی را روی یک ظرف با سطح صاف به شکل هویج یا ترب قرار دهید و برای برگ های هویج و ترب می‌توانید از برگ های پهن چغندر یا کاهو استفاده کنید.

3-از قالب های کیک نیز برای تزئین سالاد ماکارونی می‌توان استفاده کرد. و هنگام سرو کردن آن را مانند کیک برش دهید. و از هویج و ذرت و نخود فرنگی برای کناره ها و و روی کیک استفاده کنید.

4-می‌توانید از انواع سس های مایونز، قرمز و هزار جزیره برای تزئین روی ظرف و روی سالاد استفاده کنید.

5-می توانید از ظروف یکبار مصرف شیشه‌ای برای سرو کردن سالاد کمک بگیرید و آن را به صورت فینگر فود برای مهمانی هایی با جمعیت زیاد درست کنید.

6-یکی از راه های تزئین سالاد برای مجالس تشریفاتی و مهم استفاده از جامبو شلز است. به این صورت که در هرکدام مقداری از سالاد ماکارونی را می‌ریزیم و به صورت منظم و به ترتیب بچینید. و از زیتون و سبزی و گوجه برای تزئین آن استفاده کنید.

تهیه سالاد ماکارونی بسیار راحت است و زمان کمی می‌خواهد. به همین دلیل یک سالاد پرطرفدار برای مجالس و مهمونی ها است. می‌توان آن را به روش های مختلف سرو و تزئین کنید. در مطالب گفته شده چند ایده برای راحتی کار شما قرار داده ایم. امیدواریم که از ان ها استفاده کنید و به نتیجه دلخواهتان برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا