تست شخصیت: همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد، ساده هستید یا سیاستمدار؟

این تست شخصیت نه تنها جنبه‌های جالب شخصیت شما را نشان می‌دهد، بلکه به این سوال نیز پاسخ می‌دهد که آیا شما به احتمال زیاد ساده هستید یا سیاست‌مدار؟  اگر کوهنورد بودید کدام قله کوه را فتح می‌کردید؟ انتخاب شما نشان می دهد که آیا شما انسانی ساده هستید یا سیاست‌مدار! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر سه قله کوه نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که دلتان می‌خواهد آن را فتح کنید. زیادی فکر نکنید و اجازه دهید ضمیر ناخودآگاه، ماهیت واقعی شما را آشکار کند.

بیشتر بخوانید: اولین چیزی که در این تصویر می بینید خصوصیات اجتماعی تان را برملا می کند

اگر کوهنورد بودید کدام قله کوه را فتح می‌کردید؟
اگر کوهنورد بودید کدام قله کوه را فتح می‌کردید؟

حالا که قله‌ی مورد نظر خود را انتخاب کردید بیایید راجع به شخصیت شما اطلاعات جدیدی را کشف کنیم.

قله شماره ۱

اگر قله شماره ۱ را انتخاب کردید، احتمالاً فردی ساده هستید. شما فردی بی‌آلایش هستید که برای صداقت و شفافیت ارزش زیادی قائل هستید. شما از بیان نظرات خود هراسی ندارید، حتی اگر مورد پسند بقیه نباشد. اگرچه این ویژگی می‌تواند منجر به لحظاتی ناخوشایند شود، اما مردم از صراحت شما قدردانی می‌کنند و به شما به خاطر واقعی بودن احترام می‌گذارند.

قله شماره ۲

انتخاب قله شماره ۲ به این معنی است که شما فردی سیاست‌مدار هستید. شما در مدیریت موقعیت‌های حساس با ظرافت و درایت مهارت دارید. شما برای هماهنگی ارزش قائل هستید و اغلب عضو صلح‌جوی گروه خود هستید. ممکن است گاهی اوقات احساسات واقعی خود را برای حفظ آرامش سرکوب کنید، اما به یاد داشته باشید، اولویت دادن به احساسات و رفاه خود نیز ضروری است.

قله شماره ۳

اگر قله شماره ۳ انتخاب شما بود، شما ترکیبی از شخصیت‌های ساده و سیاست‌مدار هستید. شما صادق و مستقیم هستید اما به احساسات دیگران نیز توجه دارید. شما می‌دانید که چه زمانی باید موضع خود را حفظ کنید و چه زمانی برای منافع بزرگتر سازش کنید. این رویکرد متعادل شما را به یک رهبر عالی و یک دوست قابل اعتماد تبدیل می کند.

به یاد داشته باشید، هیچ انتخاب درست یا غلط یا ویژگی‌های بهتر یا بدتری وجود ندارد. هر کدام از این ویژگی ها نقاط قوت و چالش‌های خاص خود را دارند. این تست یک راه سرگرم‌کننده برای به دست آوردن بینش نسبت به شخصیت ما و تقویت خودآگاهی است. برای دیدن تست‌های بیشتر می‌توانید کلمه‌ی تست شخصیت‌شناسی را در سایت ما جستجو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا