تهیه خط چشم رنگی و فانتزی با استفاده از سایه رنگی!

تهیه خط چشم رنگی و فانتزی با استفاده از سایه رنگی!

استفاده از خط چشم رنگی امروزه بسیار ترند شده و طرفداران زیادی دارد. اگر می خواهید که زیاد هزینه نکنید ولی خط چشم های زیبا و فانتزی داشته باشید استفاده از سایه های رنگی بهترین راه است.تهیه خط چشم رنگی با استفاده از سایه

در ادامه در تهیه خط چشم با سایه های رنگی با ما همراه باشید:

مواد لازم جهت تهیه خط چشم رنگی با استفاده از سایه:

1_یک ظرف کوچک خالی برای نگهداری محصول جدید

2_پودر رنگی آرایشی باز و یا سایه چشم در رنگ دلخواه

3_آب

4_قلم خط چشم

5_پرایمر چشم یا صورت

6_گوش پاک کنتهیه خط چشم رنگی

مرحله اول تهیه خط چشم رنگی از سایه:

برای این کار ابتدا دست های خود را ضد عفونی کنید. سپس سایه چشم انتخابی را برداشته و آن را به شکل پودر خارج کنید. پیش از استفاده از آن به عنوان خط چشم ، تاریخ انقضای آن را کنترل کنید. اگر خط چشم اکلیلی و براق دوست دارید به دنبال سایه چشم های پودری باشید که حاوی ذرات براق هستند. اگر رنگ مات را دوست دارید از سایه چشم های پودری مات استفاده کنید. همچنین می توانید از پودر رژگونه، پودر هایلایت یا هر پودر باز آرایشی برای ساخت این خط چشم استفاده کنید.

مرحله دوم:

در این مرحله با چوب پنبه به آرامی سایه چشم را خراش دهید تا پودر آن را به ظرف کوچک منتقل کنید. ظرف شما باید پیش از مصرف کاملا شسته و تمیز باشد تا منجر به تولید باکتری و عفونت نشود. اکنون چند قطره آب به پودر اضافه کرده تا یک محلول مایع درست شود.

مرحله سوم تهیه خط چشم رنگی:

از یک قلم خط چشم نازک برای هم زدن مواد استفاده کنید تا به شکل یک خط چشم مایع درآید. بهتر است قطرات آب کم کم اضافه شود تا مواد آبکی نشود. به مدت 2 دقیقه پودر سایه چشم را با آب مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شده و ذرات درشت در آن باقی نماند.تهیه خط چشم رنگی با استفاده از سایه

مرحله چهارم:

در این مرحله چند قطره کوچک از پرایمر صورت یا چشم به این مخلوط اضافه کنید. به گزارش پرشین وی این مرحله اختیاری است ولی به دلیل ماندگارتر شدن خط چشم توصیه می شود. همچنین انجام این مرحله مانع هرگونه خطوط چین خوردگی و تکان خوردن ماده می شود.

مرحله پنجم:

مواد را به مدت نیم دقیقه هم بزنید تا پرایمر کاملا در خط چشم مخلوط شود. در ظرف را محکم ببندید. این خط چشم برای مدت زیادی باقی خواهد ماند و همچنین خشک نشده و کیفیت آن پس از چندین روز از بین نخواهد رفت.در صورتی که خط چشم ساختگی شما دارای پرایمر باشد می تواند تا 4 ساعت ماندگاری داشته باشد و تاریخ انقضا آن مطابق با تاریخ انقضا سایه چشم خواهد بود.

کلام آخر:

دقت کنید که تمامی مراحل گفته شده برای خط چشم رنگی را به درستی انجام دهید تا با یک نتیجه عالی روبرو شوید. امیدواریم لین مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا