تهیه ۳ ماسک فوق العاده با شکلات برای تقویت پوست!

تهیه ۳ ماسک فوق العاده با شکلات برای تقویت پوست!

شکلات یک خوراکی محبوب جهانی است که امروزه از ماسک شکلات نیز برای پوست استفاده میشود. این ماده علاوه بر طعم و مزه ای که دارد یک ماده مفید برای پوست به حساب میاد و فواید شگفت انگیزی دارد.تهیه ماسک شکلات

درادامه با ما باشید در طرز تهیه ماسک شکلات برای پوست:

ماسک های خانگی از ترکیب شکلات و مواد خانگی

طرز تهیه ماسک خانگی شکلات، بلغور جو دو سر و ماست:

در یک کاسه تمیز، 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو و بلغور جو دوسر، 2 قاشق غذاخوری ماست ساده و 1 قاشق چایخوری عسل اضافه کنید. همه مواد را خوب مخلوط کنید و این خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند. ماسک خشک شده را با یک حوله کاغذی مرطوب بردارید و با آب ولرم بشویید.

ماسک صورت شکلات و میوه ها برای تقویت پوست

این ماسک، ماسکی عالی برای پوست خصوصاً برای تابستان است. ۵۰ گرم شکلات ذوب شده، یک موز متوسط، یک سیب، یک فنجان توت فرنگی و یک فنجان هندوانه، محتویات این ماسک هستند. همه میوه ها را با مخلوط کن، مخلوط کنید سپس شکلات را داخل مخلوط کن بریزید. مخلوط به دست آمده را روی پوست صورت و گردن تان بمالید. اجازه بدهید که ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم آن را بشویید. اگر خواستید می توانید کمی میوه بیشتر داخل مخلوط کن بریزید تا مقداری از آن را هم میل کنید.

طرز تهیه ماسک خانگی شکلات و عسل

در یک کاسه تمیز، 1 قاشق غذاخوری شکلات یا پودر کاکائو، 2 قاشق چایخوری عسل و نصف قاشق چایخوری کره و شکر را اضافه کنید. همه مواد را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر دانه ای در بیاید. حدود 60 ثانیه به آرامی آن را روی پوست خود ماساژ دهید و سپس بگذارید 20 دقیقه بماند. آن را با آب ولرم بشویید و سپس مواد را بشویید. برای بهترین نتیجه از این ماسک دو بار در ماه استفاده کنی


کلام آخر

همانطور که دیدید، شکلات علاوه بر اینکه از لحاظ طعم و مزه بسیار پرطرفدار است، فواید زیادی برای پوست دارد و در ترکیب با مواد دیگر نیز میتوان از آن استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا