جدیدترین نزاع در خاندان سلطنتی انگلیس / مگان مارکل دوباره کولاک کرد! + عکس

هفته پیش بود که پرنس هری و مگان به مناسب ۴۲ سالگی مگان به رستورانی ایتالیایی در حوالی خانه‌شان رفتند. تولد مگان مارکل امسال بسیار جنجالی شد چراکه اکانت فیسبوکی که متعلق به خاندان سلطنتی است و در سالروز تولد اعضای خاندان سلطنتی تولدشان را تبریک می‌گوید پیامی برای تولد مگان منتشر نکرد!

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و گفته می‌شود که خاندان سلطنتی قصد ندارند مگان و هری را برای مراسم سالگرد ملکه انگلیس دعوت کنند!

جدیدترین نزاع در خاندان سلطنتی انگلیس

جدیدترین نزاع در خاندان سلطنتی انگلیس

مگان مارکل کیست؟

مگان در سال ۱۹۸۱ در لس آنجلس متولد شد. او مدل و بازیگر آمریکایی است اما پس از نامزدی اش اعلام کرده که قصد دارد از بازیگری کناره‌گیری کند و وقت خود را به کارهای بشردوستانه اختصاص دهد. او تک فرزند است، در واقع او یک خواهر و برادر ناتنی از ازدواج اول پدرش دارد. مگان اخیرا طرفدار سازمان ملل متحد برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان شده است. او همچنین به عنوان سفیر کانادا به هند و روانا سفر کرد تا وضعیت آن مناطق را از آب پاک گرفته تا آموزش زنان، بهبود بخشد.

آشنایی مگان مارکل و شاهزاده هری

اولین بار شاهزاده هری او را در بازی‌های پارالمپیک سال ۲۰۱۶ ملاقات کرد. آنها توسط یکی از دوستان مشترک شان به هم معرفی شدند و ۲ ماه بعد، رابطه عاشقانه خود را از سر گرفتند. او ۳ سال از شاهزاده هری بزرگ تر است. شاهزاده هری در سال ۱۹۸۴ متولد شده در حالی که تاریخ تولد مگان ۱۹۸۱ می باشد.

آشنایی مگان مارکل و شاهزاده هری

همسر سابق مگان مارکل

مگان از سال ۲۰۰۴ با تهیه کننده تلویزیون، تروور انگلسون، در ارتباط بود و در سال ۲۰۱۱ با او ازدواج کرد اما ۲ سال بعد از او جدا شد. قبل از این که مگان مارکل با شاهزاده هری آشنا شود، با یک آشپز معروف در کانادا با نام کوری ویتیلو در ارتباط بود. اما گویا رابطه آنها به خوبی پیش نرفت و خاتمه یافت.نام مگان مارکل به عنوان یک بازیگر زن، بیشترین سرچ گوگل را در سال ۲۰۱۶ داشته است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا