جذابیت چهره زنان از نظر مردان درچیست؟

جذابیت چهره زنان از نظر مردان درچیست؟

زیبایی تعریف های متفاوتی برای افراد دارد. اما جذابیت چهره زنان از نظر مردان ویژگی های خاصی دارد.

در ادامه تعدادی از این ویژگی ها را بررسی میکنیم؛ با ما همراه باشید:راز جذابیت چهره زنان

چهره های معمولی و ملیح:

بسیاری از مردان اعتقاد دارند چهره های معمولی با ویژگی های متوسط جذاب تر از صورت های خاص هستند. تحقیقی که روی صورت های مختلف انجام شد نشان داد که بیشتر مردم صورت های عادی را بیشتر دوست دارند. به این خاطر که ترکیبی از ژن های مختلف هستند.

زنانی که پوست سبزه دارند :

مردان برخلاف تصورات بعضی ها پوست سبزه و تیره را بیشتر ترجیح داده و تمایل زیادی به پوست رنگ پریده و سفید ندارند.

چهره های خنده رو و پرنشاط:

زنان محبوب، خنده رو هستند زیرا همه ی مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند و هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند، احساس می کند فرد فوق العاده ای است .راز جذابیت چهره زنان

آراستگی ظاهری خود را حفظ کنید:

اگر می خواهید از دید مردان یک زن جذاب باشید بهتر است به ظاهر خود و لباس هایتان بیشتر اهمیت بدهید زیرا اکثر مردان کلی نگر هستند و به جزئیات توجهی ندارند و لباس هایتان آن ها را بیشتر از چهره تان جذب می کند . بنابراین سعی کنید در لباس هایتان بیشتر از رنگ ها شاداب و طرح ها متفاوت استفاده کنید تا زیبا تر به نظر برسید.راز جذابیت چهره زنان

چهره های مشابه والدین:

اغلب ما جذب صورت‌هایی می‌شویم که شبیه پدر یا مادرمان است و به این خاطر که آن‌ها نخستین حامیان و مراقبان ما بوده اند و ما دوستشان داریم.

نگاه گیرا و امن:

چشم ها می توانند ارتباط عمیقی برقرار کنند پس داشتن یک نگاه گیرا و پراز حرف می تواند برای مردان جذابیت خاصی داشته باشد. باید نگاه امنی داشته باشید و بتوانید حستان را از طریق نگاه کردن به فرد مقابل منتقل کنید.

سخن آخر

جذابیت چهره زنان بیشتر از هر چیزی در سادگی آن ها تعریف می شود و اینکه بتوانید یک حس و انرژی مثبت را با نگاه یا یک خنده به بقیه منتقل کنید. سعی کنید همیشه پراز شور و شوق باشید و خودتان را دوست بدارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا