جشن تولد پسر مجری معروف / لاکچری‌ ترین تم تولد ماشین! + عکس

پدرام کریمی، مجری معروف تلویزیون عکس تولد پسر 5 ساله اش را منتشر کرد و برای تبریک تولد فرزندش نوشت: پسر خوبم! نمی‌دانم پیش از به دنیا آمدن تو چگونه می‌زیستم و آیا اصلاً می‌زیستم؟ که اکنون نفسم به نفس تو بند است. نفس‌هایت مستدام. تم تولد پسرانه ماشین فرزند او که بی ام و است بسیار طرفدار پیدا کرده است.

لاکچری‌ ترین تم تولد پسرانه

لاکچری‌ ترین تم تولد پسرانه

لاکچری‌ ترین تم تولد پسرانه

اسم پسر جدید پدرام کریمی

اسم پسر پدرام کریمی، آیین است.

لاکچری‌ ترین تم تولد پسرانه

اجراهای پدرام کریمی

پدرام کریمی متولد ۲۹ تیر ۱۳۵۹ در تهران است و در رشته تحصیلی ادبیات نمایشی تحصیل کرده است. مجری جوان تلویزیون تاکنون برنامه های مختلفی را در شبکه های یک، چهار، جام جم و … اجرا کرده است که از آن میان می توان به برنامه های صبح بخیر ایران، روز ششم، کتاب چهار، مسابقه ۴ از ۷، شب های روشن، آفتاب مهربانی، ایرانی سلام، امروز هنوز تموم نشده و … اشاره کرد.

لاکچری‌ ترین تم تولد پسرانه

آشنایی پدرام کریمی با همسرش

پدرام کریمی با یاسمن شاه حسینی از طراحان گریم ازدواج کرده است.  پدرام کریمی: این قسمت و سرنوشت زندگی ما بود که در خنده بازار با هم روبرو شدیم چون همان طور که می دانید خیلی کم پیش می آید نویسندگان در محل فیلمبرداری حاضر شوند و فقط می توان نامش را سرنوشت و تقدیر گذاشت. در خنده بازار چون متن همان جا نوشته و به بازیگر تحویل داده می شد من آنجا حضور داشتم. در دارا و ندار هم چند سکانس وجود داشت که آقای ده نمکی گفتند خودتان باید آن را بازی کنید.

لاکچری‌ ترین تم تولد پسرانه

معیار انتخاب همسر پدرام کریمی

پدرام کریمی: گاهی شنیده ایم که می گویند جوان ها معیارهای ظاهری دارند و دخالت دادن این موضوع در انتخاب همسر را اشتباه می دانند. اما به نظر من معیار ظاهر باید وجود داشته باشد. معیارهای ظاهری و اخلاقی موارد بسیار خوبی است. شاید فردی ظاهر خوبی نداشته باشد اما اخلاق خوبی داشته باشد! مهم این است که قرار نیست شما تنها با معیار اخلاق خوبش با او زندگی کنید. در ضمن مهریه یاسمن یک سکه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا