خداحافظی گوگوش از دنیای خوانندگی / آخرین کنسرت گوگوش کجاست؟ + عکس

گوگوش اعلام کرد که به زودی برای همیشه از دنیای خوانندگی خداحافظی می‌کند. این خواننده و بازیگر مشهور ایرانی از جزو پرطرفدارترین خواننده های زن تاریخ موسیقی ایران به شمار میرود و حتی در خارج کشور و کشور های آسیای میانه و خاورمیانه طرفداران بسیار پیدا کرده است.

آخرین کنسرت گوگوش کجاست؟

گوگوش اعلام کرد که تور کنسرت‌های پیش رو آخرین تورش خواهد بود و در واقع تور خداحافظی‌ست، او پاییز امسال برای آخرین اجرایش در استکهلم به روی صحنه خواهد رفت. در ده هفتاد میلادی گوگوش به شاه ماهی موسیقی ایران معروف شده بود. در ادامه  واکنش نشریات سوئدی به حداحافظی گوگوش را ببینید.

آخرین کنسرت گوگوش کجاست؟

سن گوگوش

فائقه آتشین در ۱۳۲۹ در شهر تهران و محله سرچشمه به دنیا آمد. در شناسنامه او تارخ ۱۸ بهمن سال ۱۳۲۹ ثبت شده اما خود او بر اساس حرف مادرش تاریخ تولدش را ۱۵ اردیبهشت همان سال میداند.

مادر او که یک ارمنی مسیحی بود وی او را با نام گوگوش صدا میکرد که بعدها فائقه این نام را به عنوان نام هنری خود انتخاب کرد. این اسم در بین ارمنی های مسیحی بسیار رایج بود و حتی پدرش میخواست این نام را در شناسنامه فائقه ثبت کند اما ثبت احوال اجازه نداد.

آخرین کنسرت گوگوش کجاست؟

اولین آهنگ گوگوش

اولین کاری او که به طور مستقل اجرا کرد ترانه ای به اسم قصه وفا که توسط پرویز مقصدی ساخته شده بود، نام داشت. در ده پنجاه که استفاده از تلویزیون گسترش پیدا کرده بود، برنامه های رقص و موسیقی امکان جدیدی بود که گوگوش از آن برای تبدیل شدن به مشهورترین خواننده دوران استفاده کند.

3 دیدگاه

  1. واقعا جایگاه مدیران ابله همان پیام قرآن عزیزمان است که می‌فرماید انسان نادان در جهنم سوزان مخلد است،که اینگونه یک خواننده زنی که کار حرام می‌کند را به عنوان یک ارزش در جامعه معرفی میکند

  2. خانم گوگوش هنرمند بزرگی است من کمی دلم به حال ایشان که نماینده بانوان هنرمند ایرانیست سوخت چرا که مورد سو استفاده قرار گرفته است ای کاش فرزند دختری از خود به جا گذاشته بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا