خشم کاربران از محمدرضا گلزار/بیگانه پرستی ممنوع آقای گلزار!

خشم کاربران از محمدرضا گلزار/بیگانه پرستی ممنوع آقای گلزار!

محمدرضا گلزار که یکی از چهره‌های محبوب سینمای ایران و جزو هنرپیشه‌های جذاب است با حواشی‌های چندین قبل خود، کاملا همه او را می‌شناسند. جدا از ازدواجی که با خانم آیسان داشته، او در یک برنامه تلویزیونی به نام پانتولیگ مجری بوده که تعجب کاربران را حسابی برافروخت. بله پانتولیگ! حتما شما ام با این نام تعجب کردید! پانتولیگ درواقع ریشه غربی و بیگانه‌ای است که محوریت بازی پانتومیم را نشان می‌دهد. این برنامه آمیخته‌ای از مسابقه و کمدی مانند مانند خندوانه است. با این حال پس از این همه وقت دوری آقای گلزار از سینما و صدا و سیمای ایران، او با حضور در این برنامه، محبوبیت خود را تحت تاثیر قرار داد.

محمدرضا گلزار

پانتومیم یا پانتونیگ | به حاشیه رفتن محمدرضا گلزار

هیچ چیزی نمی‌تواند عرق ایرانیان را به وطن و زبان مادریشان کمرنگ کند! پس غریبه پرستی به چه کاری می‌آید؟! بعد از اعتراضات مردمی، مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد، آقای مهدی سموعی، گفتند که کجایید ببینید در برنامه صدا و سیمای ایرانی، فرهنگ و زبان فارسی از دست رفته است!

پانتولیگ

برای بیشتر مردم واژه پانتولیگ غیرآشنا و غیر مفهوم است. چندی قبل او با شرکت در برنامه برنده باش نیز به دلیل عدم رعایت مسائل دینی، کم کم به حاشیه رفت. الان هم او همچنان در حال کمرنگ شدن است چرا که برنامه پانتولیگ برای مردم هم دیگر به دلیل اسمش، جذابیت خاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا