خواننده آهنگ تایتانیک حنجره‌اش را از دست داد! / خاموشی صدای خواننده پرطرفدار + عکس

سلین دیون، خواننده تایتانیک بر اثر ابتلا به یک بیماری نادر، حنجره اش را برای همیشه از دست داد.  گفته شده سلین در سال ۲۰۱۶ بعد از مرگ‌ناگهانی همسرش،رنه انگلیل٬ بعد از بیش از ۲۰ سال زندگی مشترک‌ضربه بزرگی خورد‌ و‌ این شروع بیماریش بود.

در این سندروم که از بین ۱ میلیون نفر یک نفر‌ را درگیر می‌کند عضلات دچار انقبضات ناگهانی و عمدتا دردناک‌می‌شوند در کنار ان قدرت تکلم کاسته شده و دو بینی نیز ایجاد می شود. این خواننده زن به دلیل اجرای تیتراژ پایانی فیلم تایتانیک، بین ایرانی ها محبوب شده بود.

خواننده تایتانیک حنجره‌اش را از دست داد!

خواننده آهنگ تایتانیک حنجره‌اش را از دست داد! / خاموشی صدای خواننده پرطرفدار + عکس

خواننده تایتانیک کیست؟

سلین دیون، با نام کامل سلین ماری کلودت دیون خواننده کانادایی تباری اسـت کـه در ۳۰ مارس ۱۹۶۸ در منطقه‌اي حوالی کبک بنام روپانتینیی بدنیا آمد. این خواننده فرانسوی زبان نخستین و دومین آلبوم خودر را درسال ۱۹۸۱ عرضه کرد، و پس ازآن سری دیسک‌هاي خودرا در کبک راهی بازار کرد و بافاصله بـه موفقیت رسید.

خواننده تایتانیک کیست؟

فیلم تایتانیک

تایتانیک  فیلمی آمریکایی در ژانر عاشقانه حماسی و فاجعه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی جیمز کامرون است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این فیلم که دو جنبهٔ تاریخی و داستانی را دربردارد، بر پایهٔ روایات غرق شدن کشتی آرام‌اس تایتانیک ساخته شده‌است. لئوناردو دی‌کاپریو و کیت وینسلت در این فیلم نقش افرادی از دو طبقهٔ اجتماعی متضاد را ایفا می‌کنند که در حین نخستین سفر بد فرجام با این کشتی شیفتهٔ یکدیگر می‌شوند.

فیلم تایتانیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا