خوش پوش ترین و بدپوش ترین سلبریتی های دنیا در سالی که گذشت (2023)

خوش پوش ترین و بدپوش ترین سلبریتی های دنیا در سالی که گذشت (2023)

سلبریتی های دنیا هر کدام به ندبه خود بر اساس ظاهریدکه از خدد نشان می‌دهند، جزو خوش پوش ترین و حتی بدپوش ترین سلبریتی‌ها شناخته می‌شوند. این رده بندی در سال‌های مختلف، اندکی بالا و پایین می‌شود. سلبریتی‌های خوش پوش یک خاطره و رویداد زیبا در خاطر افراد ایجاد می‌کنند. در حالی که در سال 2023 تفاوتی با سال 2022 در ظاهر اکثر افراد مشهور وجود نداشت؛ با این حال خوش پوش ترین و بدپوش ترین‌ها را جدا کرده‌ایم تا شما بتوانید با ظاهر هر کدام به خوبی آشنا شوید. شاید چندان ظاهر شگفت انگیزی در آن‌ها مشاهده نکنید؛ اما در واقع این افراد بین بقیه جذاب یا بدظاهر شناخته شده‌اند.

سلبریتی

۱. نیکول کیدمن، سلبریتی جذاب

یکی از خانم‌های هنرمند و جذاب در گروه خوش پوش ترین افراد مشهور، خانم نیکول کیدمن هستند. استایل این هنرپیشه موفق کلاسیک، پوشیده و در عین حال با سایز و رنگ مناسب است. همانطور که در تصاویر می‌بینید، او با هر ظاهری زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

نیکول کیدمن سلبریتی

۲. لیدی گاگا، عجیب اما زیبا

خانم لیدی گاگا به ندرت تیپ‌های خوب و باسلیقه می‌زند. با این حال در تیپ‌های خیابانی سال 2023، تقریبا خوب درخشیده است‌. همین عامل باعث شده تا نام او جزو سه زن خوش پوش هالیوودی آورده شود.

لیدی گاگا سلبریتی

۳. برن سات، مدل و بازیگر ترکیه ای

خانم برن سات به دلیل استایل، چهره بامزه و زیبا و هنرمندی او در بازیگری، توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند. او اولین بار با بازی در سریال عشق ممنوعه در بین ایرانیان، شناخته شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

خانم برن سات بازیگر ترکیه ای

بدپوش ترین سلبریتی خانم

شاید باورش سخت و دشوار باشد، اما خانم‌های مشهور خارجی هم گاهی اوقات تیپ‌های افتضاحی می‌زنند! آن‌ها اگاهانه و از روی اختیار این مدل استایل را برای خود می‌پسندند. هلنا بونهام با توجه به اینکه نقش‌های موثری در فیلم هری پاتر، آلیس در سرزمین عجایب و… بازی کرده است، اما ظاهر خود را عجق وجق نشان می‌دهد. او تمایلی ندارد مو، صورت و لباس تن خود را مرتب کند. او بازیگر انگلیسی 50 ساله است که می‌گوید به خوبی با این مدل استایل، ارتباط برقرار می‌کند. اگر ندانید او یک بازیگر است، حتما از نزدیک او را ببینید وحشت زده خواهید شد.

بدپوش ترین زن مشهور بالیوود

سخن آخر

این موارد نشان می‌دهند که هرکس در هر کجای جهان، می‌تواند مورد قضاوت قرار بگیرد. استایل و پوشش آدم‌ها، تاثیر مثبتی بر روابط آن‌ها خواهد گذاشت. با این حال نظر شما درباره پوشش و ظاهر افراد بالا چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا