درشت کردن لب ها با نحوه درست زدن رژلب!

 درشت کردن لب ها با نحوه درست زدن رژلب!

همه ما میدانیم که زدن رژلب  برای درشت کردن لب ها یکی از قسمت های مهم یک آرایش خوب و اصولی است که باید با دقت انجام شود. فرم لب های مختلفی وجود دارد اما امروزه لب‌های درشت تر بیشتر ترند شده است. درشت کردن لب ها با نحوه درست زدن رژلب!

در ادامه این مطلب قصد‌ داریم درشت کردن لب‌ها در آرایش را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید: درشت کردن لب ها با نحوه درست زدن رژلب!

1- استفاده از بالم لب:

برای داشتن لب های برجسته، قبل از شروع آرایش حتما از بالم لب استفاده کنید. بالم های لب علاوه بر مرطوب نگه داشتن لب ها، مانع خشک و چروک و تیره شدن آن می شوند. بنابراین با تامین رطوبت مورد نیاز به حفظ سلامتی و شادابی لب کمک می کند. همچنین سبب می شود رژ لبتان صاف و یکدست کشیده شده و ظاهر پرتری داشته باشد. بنابراین بهتر است که 15 دقیقه قبل از آرایش کردن بام لب را بزنید و لب ها را ماساژ دهید.

2- رنگ رژلب:

معمولا برای برجسته نشان دادن لب ها از رژلب هایی با رنگ خنثی و نود و کمرنگ استفاده می کنند زیرا این رنگ ها نور را بهتر منعکس می کنند و لب ها برجسته تر نشان داده می شوند. همچنین استفاده از برق لب نیز یک راهکار عالی برای برجسته و درشت نشان دادن لب ها است.

3- مراحل آرایش کردن برای درشت کردن لب‌ ها:

1-مقداری کرم پودر یا کانسیلر بردارید و روی لب هایتان را با کرم یا کانسیلر بپوشانید.

2-بالای خط اصلی لب هایتان، مداد رنگ پوست بکشید تا فرم لب هایتان را اصلاح کنید و آماده کشیدن رژ لب نمایید.

3-اکنون با مداد رنگ رژ خود روی خط کشیده شده را پر کنید و داخل لب را نیز پر نمایید.

4-سپس رژ لب هم رنگ خط لبتان را بزنید.

5-درآخر، از براق کننده لب روی لب هایتان بزنید. درشت کردن لب ها با نحوه درست زدن رژلب!

4- از هایلایتر استفاده کنید:

شما همچنین می توانید از هایلایتر برای برجسته شدن لب ها استفاده نمایید. هایلایترها به طوری کلی برای روشن و برجسته سازی ویژگی های مثبت صورت بکار می روند. استفاده از مقداری هایلایتر روی قسمت هفت لب و پخش کردن آن می تواند به برجسته شدن لب بالا کمک کند. درشت کردن لب ها با نحوه درست زدن رژلب!

کلام آخر

درشت کردن لب ها هنگام آرایش کار بسیار ساده ای است. فقط به کمی دقت و آشنایی با اصول درست آرایش کردن نیاز دارد. همانطور که در مطلب بالا خواندید، تمامی مواردی که به آن اشاره شده است در درشت کردن لب ها موثر هستند. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا