دستور ساخت ریمل طبیعی در خانه برای تقویت مژه ها

دستور ساخت ریمل طبیعی در خانه برای تقویت مژه ها

داشتن مژه های بلند، پرپشت و تیره جز مواردی هست که همیشه زیبایی و جذابیت ویژه ای رو برای چهره ایجاد میکنه و هیچ وقت هم از مُد نمی افته! این محصول آرایشی جادویی بلافاصله چشم ها رو تغییر میده و باعث میشه تا زیباتر و درشت تر دیده بشن. اگر دوست دارید ریملی که استفاده می کنید، علاوه بر زیباتر کردن مژه ها خاصیت تقویت کنندگی هم برای مژه داشته باشه بهتون پیشنهاد میکنیم از یک ریمل خانگی که از مواد طبیعی و مفید برای تقویت مژه ها درست شده استفاده کنید.دستور ساخت ریمل طبیعی در خانه برای تقویت مژه ها

در ادامه قصد داریم درست کردن ریمل خانگی را به شما آموزش دهیم:

ساخت ریمل طبیعی و خانگی با وازلین و پوست گردو

1-برای تهیه کردن این ریمل خانگی، یک ظرف نشکن را که به‌اندازه کافی بزرگ است را برداشته و ۱۵ گرم وازلین سفید رنگ را درون آن ریخته و ظرف را روی حرارت مستقیم قرار دهید.

2-حالا باید موم را داخل ظرف ذوب کرده و ۴ تا ۵ گرم از روغن پوست سبز گردو و یک گرم عصاره لاوندر را به مخلوط اضافه کنید حالا اجازه دهید تا سرد شود.

3-هر شب، یک قطره از این محلول را با انگشتان خود روی مژه‌ها خود بمالید و ماساژ دهید. این کار مژه‌های شما را در کمتر از ۳ هفته، بلند، پرپشت و سیاه می‌کند، به گونه‌ای که شما بعد از استفاده از این ریمل، دیگر به ریمل‌های شیمیایی کارخانه‌ای نیازی پیدا نمی‌کنید.

ساخت ریمل طبیعی و خانگی با ترکیب روغن کرچک و پوست گردو

یکی از ترکیباتی که می‌توانید به کمک آن برای خودتان ریمل بسازید، استفاده از روغن کرچک و پوست گردو. با تهیه کردن این ریمل، می‌توانید به‌راحتی مژه‌های خود را تقویت و رشد آن‌ها را تحریک کنید. برای تهیه این ریمل طبیعی به موارد زیر نیاز دارید:

روغن کرچک

وازلین

اسانس پوست سبز گردو

عصاره لوند

ساخت ریمل با استفاده از زغال چوب

۲ قاشق زغال چوب ، ۳-۴قاشق ویتامین e اضافه کنید. سپس با ۲ قاشق آلوورا ترکیب و خوب هم بزنید و داخل بطری بریزید و به مدت بیست و چهار ساعت کنار بگذارید ، به همین سادگی ریمل شما آماده است.

طرز استفاده از ریمل خانگی:

1با استفاده از قلم مرکبات یا قلم مشابه، مواد را درون یک ریمل خالی بریزید.

2مژه‌ها را با استفاده از این ریمل خانگی حالت دهید، همچنین می‌توانید فرچه را روی مژه‌ها بکشید.

3-این ریمل خانگی به مژه‌ها نرمی می‌دهد و به آنها کمک می‌کند بهتر و طولانی‌تر بمانند. می‌توانید از آن برای تیره‌کردن مژه‌ها نیز استفاده کنید. همچنین، از اسانس‌های طبیعی مثل اسانس رزماری برای رشد مژه ها و تقویت آنها نیز می‌توانید استفاده کنید.

4-به‌علاوه، برای رسیدن به بهترین نتایج در ساخت ریمل خانگی می‌توانید مواد طبیعی یگری را به طرز تهیه اضافه کنید.

5-استفاده از زغال فعال: افزودن کمی زغال فعال به مخلوط ریمل به تیرگی مژه‌ها کمک می‌کند. فقط به مقدار کمتری نیاز دارید تا خیلی مرطوب نشود.

6-اسانس‌های طبیعی: از اسانس‌های مثل رزماری، خرزهره یا آووکادو برای تقویت مژه‌ها استفاده کنید. این اسانس‌ها به رشد مژه‌ها کمک می‌کنند.

7-استفاده از پودر کاکائو: برای تیره‌کردن و ضخیم‌تر شدن مژه‌ها می‌توانید کمی پودر کاکائو اضافه کنید.دستور ساخت ریمل طبیعی در خانه برای تقویت مژه ها

سخن آخر

با توجه به اینکه ریمل از انواع لوازمی است که به صورت مستقیم با چشم ها در تماس است بنابراین بهتر است شما از ریمل های خانگی و طبیعی که سالم و بهداشتی تر هستند برای فرم دادن به مژه های خود استفاده کنید. سعی کنید مطلب بالا را با دقت بخوانید و از آن استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا