رسپی فینگرفود قالبی گیاهی بدون گوشت و رژیمی

رسپی فینگرفود قالبی گیاهی بدون گوشت و رژیمی

به احتمال زیاد اسم غذاهای گیاهی برای افراد رژیمی و گیاهخوار به گوشتان خورده است. فینگر فود یک غذای بسیار پرطرفدار و خوشمزه و مناسب برای دورهمی ها است و می‌توان ان را به روش های مختلف درست کرد. در غذاهای گیاهی از هیچ گونه گوشتی برای تهیه غذا استفاده نمی‌شود و شما می‌توانید مواد پروتئین دار دیگری را جایگزین کنید.

در ادامه با ما باشید در آموزش چند فینگر فود گیاهی و راحت :

فینگر فود فلفل دلمه ای

اگر طرفدار فلفل دلمه ای هستید و به آن آلريی ندارید، می توانید از ان به همراه نعناع یک فینگر فود گیاهی و خوشمزه درست کنید. برای درست کردن  این فینگر فود به این مواد نیازداریم: سرکه بالزامیک، عسل، نعناع تازه، فلفل دلمه‌اي زرد، نارنجي و قرمز، پنیر بز تازه، پنير خامه اي و كراكر.   روغن ، سرکه ، عسل و نعنا را  در کاسه ای نسبتا بزرگ مخلوط می‌کنیم، سپس فلفل دلمه اي  ها را به صورت خلالی یا نوارهای باریک برش داده و به مواد اضافه کنید. در یک کاسه کوچک، پنیر بز و پنیر خامه ای را بزنید. سپس مخلوط پنيرها را روي كراكرها بزنيد و فلفل ها را روي آن ها قرار دهيد.

فینگر فود گیاهی با تخم مرغ

اين فينگر فود يكي از خوشمزه ترين و مغذي ترين فينگر فودهاي گياهي است.  برای تهیه این فینگرفود به مواد زیر نیاز داریم: سس مایونز، شیر، جعفری خشک شده، پياز خرد شده، خردل، نمك، پاپريكا، پودر سير، تخم مرغ و جعفری تازه. ده قلم اول را در یک کاسه کوچک ریخته و با هم مخلوط می‌کنیم. تخم مرغ ها را به طور طولی برش می‌زنیم و زرده ی آن ها را جدا می‌کنیم. زرده های تخم مرغ را به موادی که از قبل آماده کرده بودیم اضافه می‌کنیم. سپس از مواد تهیه شده روی سفیده های تخم مرغ بریزید و آن ها را به دلخواه تزئین کنید.

فینگر فود راویلی

این فینگر فود یک غذای اشتها آور است که طرز تهیه آن بسیار راحت است. فلفل، پونه کوهی خشک شده، جعفری خشک شده، نمک، فلفل قرمز خرد شده، آرد، تخم مرغ، پنير ravioli، روغن،  پنیر پارمزان رنده شده، سيخ چوبي و سس مارینارا و پستوی آماده، مواد مود نیاز برای تهیه این فینگر فود هستند.

مرحله دوم:در يك كاسه خرده نان ها و چاشني ها را مخلوط كنيد. سیخ ها را به مواد آماده شده آغشته کنید و سپس آن ها را در کاسه آرد فرو کنید تا کنلا به آرد آغشته شوند. در مرحله های بعدی به ترتیب سیخ ها را به تخم مرغ و سپس به خرده نان ها آغشته کنید. سیخ ها را در روغنی که از قبل حرارت داده شده قرار دهید تا کاملا طلایی رنگ بشوند. فینگر فود شما آماده است.  شما می‌توانید آن را با سس مارينا و پستو سرو كنيد.

سخن آخر

فینگرفود ها یک غذای بسیار پرطرفدار در سراسر دنیا هستند و می‌تون آن ها را در روش های گوناگون و با گوشت یا بدون گوشت تهیه کرد. فینگر فود ها برای دورهمی ها و مراسم هایی با تعداد زیاد مهمان بسیار مناسب است. اگر درحال رژیم گرفتن هستید، فینگر فود های گفته شده برای شما است. می‌توانید ان ها را در کمترین زمان و به راحتی درست کنید و لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا