روتین پوست عروسی برای عروس و داماد!

روتین پوست عروسی برای عروس و داماد!

روز عروسی و روتین پوست عروسی برای عروس و داماد بسیار مهم است. و مهم است که عروس و داماد به یک اندازه بدرخشن و زیبا به نظر برسند. روتین های مراقبتی برای هر دو وجود دارد.روتین پوست عروسی

در ادامه به برخی از این روتین ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

روتین پوست عروسی برای داماد:

 استفاده از تونر و مرطوب‌کننده را فراموش نکنید

در روتین پاکسازی پوست؛ استفاده از تونر و بعد مرطوب‌کننده اهمیت بسیار زیادی دارد. این روتین باعث می شود تا آلودگی، جرم و سلول های مرده از روی پوست برداشته شوند.تونر هم باعث می شود که منافذ پوست تمیز گردد و مرطوب‌کننده هم پوست را آبرسانی می کند.

ضد آفتاب بزنید

حتما قبل از رفتن زیرِ آفتاب؛ از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و آن را به کل پوست تان بزنید تا از اشعات خطرناک فرابنفش در امان باشید.

به اندازه کافی آب بنوشید

نوشیدن آب نه تنها برای سلامتِ داخل بدن تان مناسب است، بلکه برای پوست هم معجزه می کند. باید در طول روز 8 لیوان آب بنوشید و روز هایی که ورزش می کنید، میزان نوشیدن آب را هم افزایش دهید.

با خواب کافی نگرانی ها را دور بریزید

بسیار مهم است که به اندازه کافی بخوابید. حداقل 8 ساعت خواب مخصوصاً در شب های قبل از عروسی حائز اهمیت است، زیرا به هم خوردگی خواب باعث می شود که صورت خسته ای داشته باشید و آن درخشندگی را روی پوست نخواهید داشت.روتین پوست عروسی

فیشیال را فراموش نکنید

فیشیال فقط مخصوص خانم ها نیست؛ بلکه آقایان هم قبل از مراسم عروسی می توانند این کار را انجام دهند تا پوست لطیف تر و شفاف تری داشته باشند.روتین پوست عروسی

روتین پوست عروسی برای عروس:

آبرسانی به بدن و پوست

کلید درخشندگی پوست آب‌رسانی صحیح به بدن است. کارشناسان به عروس خانم‌ها و آقا دامادها توصیه می‌کنند که هر روز بدن خود را هیدراته نگه دارند تا سلامتی و زیبایی پوستشان، تضمین شود. روزانه 6 تا 8 لیوان آب بنوشید تا بدن شما سم‌زدایی شود. اگر پایبندی به چنین روتینی برای شما سخت است از اپلیکیشن‌های ردیابی مصرف آب کمک بگیرید.

سعی کنید تا جای ممکن از لوازم مراقبت پوستی جدید استفاده نکنید

یکی از اشتباهات رایجی که اکثر عروس‌ها و بانوان در مراقبت پوستی قبل از عروسی انجام می‌دهند این است که سعی می‌کنند تا لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی و مراقبتی پوست جدید را روی پوست خود امتحان کنند. یک نکته کلیدی و بسیار مهم در اینجا وجود دارد که حتما باید به آن دقت داشته باشید و آن این است که مواد آرایشی و محصولات مراقبتی پوستی جدید گاهی اوقات می‌توانند باعث به وجود آمدن حساسیت روی پوست شما شده یا این‌که حتی به پوست شما آسیب برسانند.

استفاده از ضد آفتاب را در روتین روزانه خود قرار دهید

یکی از مهم‌ترین مواردی که پیش از مراسم عروسی می‌تواند به شما کمک کند تا پوستی زیبا و شفاف را داشته باشید استفاده از ضد آفتاب است. کرم ضد آفتاب یکی از محصولات مراقبت از پوست است که حتما باید آن را در روتین روزانه خود قرار دهید با این حال نباید فراموش کنید که یک نکته بسیار مهم در اینجا وجود دارد و آن این است که کرم ضد آفتاب به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مراقبت پوستی قبل از عروسی در نظر گرفته می‌شود.

تامین ویتامین موردنیاز بدن را فراموش نکنید

شما برای این‌که بتوانید پوستی زیبا و جذاب را برای مراسم عروسی خود داشته باشید باید به چند نکته کلیدی و بسیار مهم دقت داشته باشید که اولین نکته در اینجا این است که حتما سعی کنید ویتامین‌های موردنیاز بدن خود را تامین کنید. فراموش نکنید که داشتن یک پوست زیبا و سالم نیازمند این است که شما از انواع مختلفی از ویتامین‌ها استفاده کنید.روتین پوست عروسی آبرسانی به پوست را فراموش نکنید

یکی از فاکتورهای کلیدی و بسیار مهمی که می‌تواند امروزه باعث زیبایی هرچه بیشتر پوست شما شده و شفافیت آن را نیز چندبرابر کند آبرسانی به پوست است. هرچه پوست شما دارای رطوبت بیشتری باشد به همان میزان می‌توانید انتظار پوستی زیباتر را نیز داشته باشید. راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید برای این نوع مراقبت پوستی قبل از عروسی انجام دهید. اولین راهی که برای آبرسانی به پوست وجود دارد این است که سعی کنید به طور مرتب آب مصرف کرده یا این‌که مصرف میوه خود را در طول روز افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا