روش صحیح تمیز کردن اکستنشن مژه بدون ایجاد عفونت!

روش صحیح تمیز کردن اکستنشن مژه بدون ایجاد عفونت!

اکثر خانم ها برای زیبایی مژه های خود، اکستنشن مژه را انجام می دهند که تاثیر زیادی بر چهره دارد و چشم ها دارد. اما باید در نظر داشته باشید که انجام هر کاری نیاز به مراقبت دارد. و برای جلوگیری از ایجاد عفونت و عارضه های احتمالی باید با دقت آن را شستشو دهیم و مواد لازم را به آن ها برسانیم تا مژه و چشم ها آسیب نبینند.روش صحیح تمیز کردن اکستنشن مژه بدون ایجاد عفونت!

در ادامه روش صحیح تمیز کردن اکستنشن مژه را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید:

چرا باید در تمیز کردن اکستنشن مژه حساس باشیم؟

تمیز کردن انواع مدل کاشت و اکستنشن مژه، طول عمر آن‌ها را بالاتر برده و احتمال تحریک چشم و پلک، عفونت و التهاب را پایین می‌آورد. معمولا توصیه می‌شود که هر روز یا نهایت یک روز در میان اکستنشن‌ها را تمیز کنید چرا که روغن و چربی، خاک و سلول‌های مرده پوست در خط مژه‌ چشم جمع شده و باعث شل شدن چسب اکستنشن می‌شوند. بهترین زمان برای تمیزکاری هم شب‌ها بعد پاک کردن آرایش است. یادتان باشد که ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول بعد نصب اکستنشن‌ها نباید به مژه‌ها دست بزنید و آب، بخار، روغن یا مایعاتی نباید به آن‌ها برسد.روش صحیح تمیز کردن اکستنشن مژه بدون ایجاد عفونت!

 کدام روش را برای پاک کردن مژه ها انتخاب کنیم:

بسیاری از آرایشگرهای متخصص کار مژه خرید محلول های مختص شستشوی اکستنشن مژه را توصیه می کنند که مطمئناً گزینه ای ضد عیب است. تنها مسئله این است که این پاک کننده ها گاهی اوقات می توانند گران شوند و هزینه ای  نیستند که همیشه بخواهید مضاف بر قیمت سنگین مژه های نیمه دائمی خود پرداخت کنید. اگر نمی خواهید که به بیرون بروید تا یک مایع مخصوص شستشوی مژه خریداری کنید ، راه حل های زیاد جایگزین و حاضر آماده و در دسترس وجود دارد. روش صحیح تمیز کردن اکستنشن مژه بدون ایجاد عفونت!

پاک کردن صحیح اکستنشن مژه:

در صورت داشتن اکستنشن مژه ، هنگام پاک کردن آرایش خود مراقب باشید. بهتر است از دستمال مرطوب آرایشی یا هر ماده ای که ممکن است به مژگان شما آسیب وارد کند استفاده نکنید. پاک کننده آرایشی بدون روغن که با انگشت و سپس با پارچه مرطوب به آرامی بر روی صورت مالیده می شود ، یک روش بدون آسیب برای پاک کردن آرایش چشم است.

دقت کنید که:

صرف نظر از اینکه چه راهکاری برای پاک کردن مژه های خود استفاده می کنید ، از اسفنج های پنبه ای یا هیچگونه مواد فیبروزی استفاده نکنید. تا محلول را روی مژه های خود بمالید. این امر باعث می شود تا باقیمانده ی آن بر روی اکستنشن شما باقی بماند و به طور بالقوه باعث ایجاد آسیب میشود . در عوض ، از انگشتان تمیز خود یا یک قلم موی مخصوص مژه استفاده کنید تا محلول را روی مژگان خود بکشید.روش صحیح تمیز کردن اکستنشن مژه بدون ایجاد عفونت!

سخن آخر

همانند همه کارهای زیبایی که برر روی صورت انجام می شود، اکستنشن مژه نیز به مراقبت و پاک کردن صحیح دارد که باید با دقت انجام شود. مطلب بالا را با دقت بخوانید و تمیز کردن مژه ها را با دقت انجام دهید. شما از چه روش هایی برای پاک کردن اکستنشن مژه ها استفاده می کنید؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا