رژیم غذایی برای پسردار شدن؛ با این خوراکی ها پسردار شوید!

رژیم غذایی برای پسردار شدن؛ با این خوراکی ها پسردار شوید!

تعیین جنسیت جنین و پسردار شدن از طریق رژیم غذایی به یکی از دغدغه های اساس وج ها تبدیل شده است. آیا واقعا می‌توان جنسیت کودک را قبل از لقاح به وسیله ی رژیم غذایی تعیین کرد؟ بسیاری از مردم فکر می‌کنند چون جنسیت به دو دسته پسز و دختر تقسیم می‌شود شانس پسردارشدن با شانس دختر دارشدن مساوی است. درحالیکه به ازای 105 پسر 100 دختر به دنیا می‌آید. خیلی از زوج ها برای پسردارشدن به وسیله رژیم غذایی اقدام می‌کنند. اما چه غذاهایی برای پسرداردن مناسب است؟

در ادامه این ملطب با ما باشید در معرفی رژیم غذایی برای پسردارشدن:

غذاهای قلیایی برای پسردارشدن

هنگام شنیدن پسردارشدن از طریق رژیم غذایی، اولین غذایی که به ذهنمان می‌آید غذاهای قلیایی است. تاثیر مصرف غذاهای قلیایی برای پسردارشدن تایید شده است و بسیاری از زوج ها نتیجه مثبت گرفته اند.

1-مصرف میوه های تازه را افزایش دهید

مصرف میوه و سبزیجات تازه به صورت روزانه علاوه بر افزایش سلامت جسمی شما، باعث افزایش احتمال پسردارشدن می‌شود. در هنگام انتخاب میوه ها و سبزیجات به رنگ ان ها دقت کنید. مرکبات، سبزیجات ریشه دار، آجیل از غذاهای قلیایی هستند. چغندر، سبزی های برگدار و اسفناج و کلم نیز از غذاهای قلیایی هستند که باید یک وعده در روز مصرف شوند.

2- افزایش مصزف غذاهای پتاسیم دار

پتاسیم یک ماده مغذی و ضروری استکه در سلامت ما تاثیر فراوان دارد. موز، ماهی قزل‌آلا و آووکادو سرشار از پتاسیم هستند. غذهای پتاسیم دار ممکن است شانس شما را برای پسردارشدن افزایش دهند. از دیگر موادی که پتاسیم دارند می‌توان به حبوبات، سیب زمینی، میوه خشک و کدو حلوایی و کلم بروکلی اشاره کرد.

3-مصرف غلات صبحانه

همه ما می‌دانیم که خوردن صبحانه بسیار مفید است. چه بسا که در پسردار شدن هم تاثیر داشته باشد. میزان کالری دریافتی بر پسردارشدن موثز است و صبحانه این کالری را در طول روز فراهم می‌کند. غلات صبحانه یک غذای کامل برای وعده صبحانه است.

4-افزایش مصرف کرفس

کرفس را می‌توان به عنوان پایه سوپ و اسموتی ها در نظر گرفت. زیرا بسیار قلیایی است و بیشترین بخش آن آب است. همچنین گرفس سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و التهاب را ازبین می‌برد.

5-مکمل ها را فراموش نکنید

فراموش نکنید که مکمل ها باید به طور روزانه و مرتب مصرف شوند. زیرا مکمل ها تمام رژیم غذایی را کامل کرده و در پسردارشدن تاثیر مثبت می‌گذارد. مثلا روغن گل مغربی باعث افزایش کیفیت مخاط دهانه رحم می‌شود و رسیدن اسپرم به تخمک را آسان می‌کند. اسپرم با سرعت بیشتر حرکت کرده و راحت تر به تخمک می‌رسد. مکمل دیگری که نباید آن را فراموش کنید، اسبد فولیک است. مصرف این مکمل در در توایل دوره بارداری ضروری است و باید از بارداری مصرف آن را شروع کنید.

غذاهای ممنوعه برای پسردار شدن

بسیار یاز مردم معتقدند که مصرف نکردن بعضی از مواد غذایی باعث افرزایش احتمال پسردارشدن می‌شود. خانم هایی که لبنیات زیاد مصرف می‌کنند بیشتر احتمال دارد دختر به دنیا بیاورند. کافئین یکی از مواردی است که احتمال پسر دار شدن را کاهش می‌دهد. در افرادی که نوشیدنی ها شیرین مصرف می‌کنند، به دنیا آوردن دختر بیشتره دیده می‌شود.

سخن آخر

فراموش نکنید تنها چیزی که در هنگام تولد نوزاد مهم است، سلامتی اوست. مسائل زیادی روی تعیین جنسیت و پسردار شدن تاثیر دارد. که یکی از آن ها رعایت رژیم غذایی مخصوص است که در این مقاله به آن اشاره کرده‌ایم. البته در صورتی که به طور قطعی برای این کار تصمیم گرفتید حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا