سام اصغری تهدید کرد؛ اسرار شرم‌آور بریتنی را فاش می‌کنم! + عکس

پس از انتشار خبر طلاق سام اصغری و بریتنی شایعاتی مطرح شده است که می‌گوید اصغری تهدید کرده که در صورت امتناع از مذاکره درباره شروطش، اطلاعات “فوق العاده شرم آوری” درباره همسرش منتشر خواهد کرد. پیج سیکس گزارش داد که اصغری بر تلاش برای مذاکره بر سر امتیازاتی فراتر از قرارداد پیش از ازدواج متمرکز است و تهدید می کند که اطلاعات فوق العاده شرم آوری درباره بریتنی در اختیار عموم قرار خواهد داد مگر اینکه پولی دریافت کند.

بریتنی به سام خیانت کرد؟

بریتنی ۴۱ ساله و سام اصغری ۲۹ ساله ایرانی در ژوئن ۲۰۲۲ پس از ۵ سال رابطه با هم ازدواج کردند و ادعا می شود که سام اخیراً به خاطر اتهام خیانت با بریتنی جروبحث داشته است. اصغری روز چهارشنبه با اشاره به “اختلافات غیرقابل حل” رسما درخواست طلاق داد و ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ را به عنوان تاریخ جدایی ذکر کرد.

بریتنی به سام خیانت کرد؟

سام اصغری از ثروت بریتنی می‌خواهد؟

بر اساس اسناد دادگاه، اصغری از همسر میلیونر خود درخواست حمایت مالی (نفقه) و پوشش هزینه وکلایش را کرده است. نیل هرش، وکیل اصغری در خصوص وضعیت مالی این زوج نیز گفته با وجود اینکه توافق پیش از ازدواج این دو از دارایی های قبل از ازدواج شان محافظت می کند، هنوز باید وضعیت مالی آنها مشخص شود. وی ادعای مطرح شده در مورد اینکه اصغری قصد بر هم زدن توافق پیش از ازدواجش با بریتنی اسپیرز را دارد را رد کرد.

هرش گفته است: «[ سام ] هنوز ماهیت کامل و میزان دارایی ها و تعهدات اموال جداگانه هر طرف را تعیین نکرده است. موارد مختلفی از دارایی ها و اقلام های اجتماعی و شبه اجتماعی و بدهی ها وجود دارد که ماهیت و میزان کامل آن ها در حال حاضر برای [ سام ] ناشناخته است». یک منبع خبری مدعی است که بعید است توافق پیش از ازدواج این دو ملغی شود و به احتمال زیاد «بریتنی برای سام یک چک خواهد نوشت» و این پایان کار خواهد بود.

سام اصغری از ثروت بریتنی می‌خواهد؟

Page Six گزارش داده که بریتنی یک وکیل طلاق مشهور به نام لورا واسر را استخدام کرده است – کسی که پیش تر مشتریان طراز اولی مانند کیم کارداشیان، کوین کاستنر و جانی دپ داشته است. بریتنی پیش از این نیز در سال ۲۰۰۸ در حالی که با همسر سابقش کوین فدرلین ۴۵ ساله بر سر حضانت دو پسرشان مبارزه می کرد، از واسر کمک گرفته بود.

پیج سیکس قبلاً فاش کرده بود که این قرارداد پیش از ازدواج کاملاً به نفع بریتنی است و «هر پولی که او قبل از مراسم عروسی به دست آورده، محافظت می شود». هنوز مشخص نیست که آیا سام می تواند بخشی از پولی را که همسرش در زمان ازدواجشان به دست آورده، بگیرد یا خیر.

سام اصغری از خانه رفت!

گفته می شود اصغری شایعات مبنی بر خیانت اسپیرز را باور کرده، سپس این دو دعوای بزرگی داشته و اصغری از خانه شان خارج شده و اکنون در خانه خودش زندگی می کند. این دو در ژوئن ۲۰۲۲ با هم ازدواج کردند اما از سال ۲۰۱۶ با هم بوده اند.

1 دیدگاه

  1. چرا همیشه مرغ همسایه غازه چرا مسئولین برای معالجه می رن بلاد کفر… چرا جوانها زن خارجی میگیرن مگر ایرانیها کمترین از اونا.هزاران چرا ایران داره خالی میشه جوانا به آب و اتش میزنن بزن اون ور آب. با همه بدبختی و منت کشی. چرا دارو ودرمان برای همه یکسان نیست یکی را اتیه سازان ۲۰۰ تومان را ۶ ماهه نداده یکی را با چه پولی نیفرسته اروپا برای معالجه مگر نمی گن دعا شفا میده .. پس برای کی میگن . خودشان قبول ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا