ست نارنجی و کرم همسر خواننده معروف ایرانی / خوش‌پوش‌ترین خانم بلاگر! + عکس

همسر بابک جهانبخش، خواننده معروف ایرانی عکسی از استایل ست نارنجی و کرم خود منتشر کرد. در روزهای پایانی آذر ۱۳۹۶ بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم «پریا پرتوی» فرد طراحی و مدل لباس خبر دارد.

ست نارنجی و کرم همسر خواننده معروف ایرانی

ست نارنجی و کرم همسر خواننده معروف ایرانی

ازدواج اول و دوم  بابک جهانبخش

بابک جهانبخش متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ در آلمان ، خواننده و آهنگساز است. دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی است که ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد و از دو ازدواج خود صاحب یک فرزند پسر است. بابک جهانبخش در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۶ ساله بود با مروارید شهریاری ازدواج کرد. خانم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرت جهانبخش در لندن انگلستان بود که این آشنایی از آنجا شروع و به ازدواج ختم شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا است.

بهترین مکمل نارنجی چه رنگ هایی هستند؟

بهترین مکمل نارنجی در بین رنگ ها، رنگ قرمز و زرد است. رنگ قرمز و زرد دو رنگ اصلی تشکیل دهنده رنگ نارنجی هستند که در کنار هم ترکیب زیبایی را به وجود می آورند. رنگ نارنجی رنگ گرمی بوده که نماد خورشید و آتش است. همچنین نشان دهنده انرژی مثبت، دوستی، صمیمیت و شجاعت بوده و تأثیر چشم گیر و مثبتی در روحیه و شادابی افراد دارد.

رنگ نارنجی احساسات و هیجانات را در افراد بیدار می کند. همچنین نشان دهنده سرزندگی و شادی در افراد است. رنگ نارنجی برای افرادی که عاشق این رنگ هستند با رنگ هایی زیبایی نظیر سفید، مشکی، بنفش، طوسی، سورمه ای و سبز ست می شود. استفاده از رنگ نارنجی در پوشش جرئت و جسارت زیادی می خواهد زیرا استفاده از این رنگ در استایل، فوق العاده خیره کننده و زیباست.

نکات کاربردی در ست کردن رنگ نارنجی

در طیف رنگ ها، برخی از رنگ ها نظیر رنگ نارنجی، گرم و برخی دیگر نظیر سبز و آبی سرد هستند. بنابراین برای ست کردن کردن لباس از طیف رنگی گرم و سرد در کنار هم استفاده کنید.

در ست کردن رنگ ها با اضافه کردن رنگ مشکی، استایل شما تیره تر شده و حالت سایه در استایل شما ایجاد می شود.

با افزودن رنگ سفید به پوشش خود، استایل شما ملایم تر و روشن تر می شود.

رنگ هایی نظیر سفید، مشکی و طوسی رنگ های خنثی بوده که تقریباً با همه رنگ ها به ویژه رنگ نارنجی ست می شود.

اگر در ست کردن رنگ لباس فردی جسور و با اعتماد به نفس هستید، از رنگ های مکمل با یکدیگر در استایل خود استفاده کنید. برای نمونه به ترکیب

نارنجی و بنفش اشاره می کنیم که استایل شما را بی نظیر کرده و جسارت خاصی در شما ایجاد می کند.

 

 

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا