سرووضع باورنکردنی سحر قریشی در دبی / ست تیشرت و شلوار بنفش! + عکس

عکس جدید سحر قریشی در دبی سوژه شد. خانم بازیگر با یک ست تیشرت و شلوار بنفش رنگ پس از مدت‌ها اینستاگرامش را به روزرسانی کرده است. سحرقریشی پس از جدایی از تتلو به دبی مهاجرت کرده است.

سرووضع باورنکردنی سحر قریشی در دبی

سرووضع باورنکردنی سحر قریشی در دبی

دلیل جدایی سحر قریشی از تتلو

کاربران فضای مجازی گفتند که اخیرا تتلو یکی از نیوفیس ها را به ویلا دعوت کرده است که با اعتراض سحر قریشی رو به رو شده و به همین دلیل او خانه را ترک کرده است. آهنگ بیبی تتلو نیز در همین رابطه منتشر شده است.

سحر قریشی چندبار ازدواج کرد؟

سحر قریشی قبل از معروف شدن با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد. این دو هم اکنون از یکدیگر جدا شده اند. چندی پیش شایعه ازدواج سحرقریشی با امید علومی  یکی از خواننده‌های جوان ایرانی منتشر شد. سحر قریشی  با حضور در برنامه دید درشب درباره نسبتش با امید علومی گفت: من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می‌شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

دلیل طلاق سحر قریشی از همسر اولش

مهران اخوان ذاکری متولد مردادماه ۱۳۶۲ بود. او قبل از جدایی در مصاحبه ای در پاسخ به این پرسش که ازدواج بازیگران می تواند بین آنها و سینما فاصله بیندازد اما شما به عنوان کسی که او را به سینما معرفی کردید، بعدا پشیمان نمی شوید؟ گفت: «نه، وقتی ایشان بدون حتی یک دقیقه شرکت در دوره بازیگری اینقدر قوی کار کرده و از پس نقش برآمده، پشیمان که نمی شوم هیچ، افتخار هم می کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا