شایعات داغ طلاق مگان و پرنس هری / مگان حلقه ازدواجش را درآورد! + عکس

شایعات طلاق مگان و پرنس هری دوباره داغ شد. ماجرا از این قرار است که مگان مارکل به مناسبت تولد 42 سالگی اش به دورهمی دخترانه رفته است اما در عکس‌ها حلقه نامزدی اش در دستانش نیست. با این حال عروس جنجالی خاندان سلطنتی هنوز حلقه طلایی عروسی و ابدیتش را در دست دارد.

شایعات داغ طلاق مگان و پرنس هری / مگان حلقه ازدواجش را درآورد!

شایعات داغ طلاق مگان و پرنس هری / مگان حلقه ازدواجش را درآورد!

مگان مارکل کیست؟

مگان مارکل متولد ۴ اوت ۱۹۸۱ در لس آنجلس، مدل و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس دوگانه مطالعات و تئاتر از دانشگاه آرژانتین است. یکبار ازدوج کرده و طلاق گرفته و حالا همسر شاهزاده هری انگلستان است.

مادرش دوریا راگلند یک مدد کار سابق اجتماعی و اصالتا آمریکایی آفریقایی و پدرش توماس مارکر یک مدیر بازنشسته، کارگردان و نورپرداز با اصالت ایرلندی است. مگان یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد.

آشنایی مگان مارکل با شاهزاده

مگان در ژوئن سال ۲۰۱۶ توسط یک دوست مشترک با شاهزاده پرنس هری آشنا شد و در همان دیدار اول روابطه عاشقانه بین آنها شکل گرفت. این دو در اول نوامبر ۲۰۱۷ بدون اطلاع عمومی باهم نامزد کردند و بعد از مدتی خبر این وصلت از دربار پادشاهی اعلام شد، در نهایت در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ با حضور چندین ستاره دنیای موسیقی، ورزشی و بازیگران بنام با یکدیگر ازدواج کردند. هیچ فرد سیاسی در این مراسم از دیگر کشورها دعوت نشده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا