ششمین ازدواج آقای خواننده معروف در راه است!/ عروس خوشبخت تاتلیس کیست؟

ابراهیم تاتلیسس که تا به امروز 5 بار ازدواج کرده است، گفت: «هر لحظه ممکن است یک ازدواج غافلگیرکننده انجام دهم!»

امپراطور ترکیه
امپراطور ترکیه

ابراهیم تاتلیسس تا به حال 5 بار سر سفره عقد نشسته و 5 دختر و 2 پسر از ازدواجش هایش دارد. او حتی در انتظار نوه های دوقلویش هست. امپراتور صدای ترکیه چندی پیش خبر بارداری عروسش یاسمین شفکاتلی را به اشتراک گذاشت.

آقای خواننده و دخترش
آقای خواننده و دخترش

او که صاحب نوه های دوقلو می شود، خوشحالی خود را با این جملات ابراز کرد: «یاسمین در انتظار دوقلوهایش است. یکی از نوزادان تا دو روز پیش خودش را پنهان کرده بود!

دختر کوچک
دختر کوچک

یاسمین 2.5 ماهه باردار است، جنسیت بچه ها هم هنوز مشخص نیست. مادر ایدو با اطلاع از این خبر از خوشحالی اشک ریخت… ما بسیار خوشحالیم.»

ابراهیم و عروسش
ابراهیم و عروسش

ابراهیم تاتلیسس که مدت هاست مجرد بوده اعلام کرد که ممکن است به شکلی غافلگیرکننده ازدواج کند! این هنرمند گفت: «هر لحظه ممکن است ازدواج غافلگیرکننده ای انجام دهم. خیلی بعید نیست. تنها بودن مال خداست، من تنهایی زندگی را دوست ندارم.»

آماده برای ازدواج مجدد
آماده برای ازدواج مجدد

1 دیدگاه

  1. با ثروتی که این آقا داره معلوم دست رو هر دختری که بزاره از لحاظ سنی کم از لحاظ زیبایی و خوش اندام بودن تک باشه جواب رد نمیده با اینکه سن کمی داره و زیباست بخاطر پول و دارایی های طرف و‌مشهور بودنش از خوشحالی پروازم میکنه تمام عمر خودشو بیمه میکنه با جواب مثبت دادن به آقای خواننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا