شعر مولانا روی تیشرت جنیفر لوپز! / معنی شعر عاشقانه ایرانی چیست؟ + عکس

عکس جدید جنیفر لوپز با تیشرت سفید رنگ منتشر شده است که بر روی آن شعری از مولانا نوشته شده است. بر روی تیشرت تابستونی خواننده معروف نوشته شده است: تو جان جهانی و نام تو عشق است. رومی. رومی لقب مصطلح مولانا در جهان غرب است.

شعر مولانا روی تیشرت جنیفر لوپز!

شعر مولانا روی تیشرت جنیفر لوپز!

شعر مولانا روی تیشرت جنیفر لوپز!

جنیفر لوپز اصالتا کجایی است؟

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) روز ۲ مرداد ۱۳۴۸ در محله برانکس نیویورک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد، یک خواهر بزرگتر بنام لسلی و یک خواهر کوچکتر بنام لیندا دارد. مادرش معلم و پدرش تکنسین رایانه و مدتی کارمند بیمه گاردین بود که هر دو اصالتا اسپانیایی هستند. با تشویق پدر و مادرش از سال ۱۹۷۴ وقتی ۵ ساله بود به کلاس های خوانندگی و رقص رفت.

دبیرستان را در مدرسه مذهبی کاتولیک‌ها گذراند و در سال آخر مدرسه (۱۹۸۶) در فراخوان تست بازیگری برای یک فیلم سینمایی شرکت کرد. به این ترتیب در ۱۷ سالگی بعد از قبولی در تست، اولین بار با فیلم دختر کوچکم جلوی در نقش کوتاهی جلوی دوربین رفتمن سه تا چهار روز در هفته ورزش می کنم : دو مربی ورزش دارم و دو برنامه مختلف می گیرم اما سعی می کنم که بین آنها تعادل ایجاد کنم.

ورزش های جنیفر لوپز

من عاشق پلانک، حرکات بوکس و شنای سوئدی هستم ، آنها علاوه بر آرامش بهم انرژی زیادی می دهندمن در جوانی قبل از آنکه به موسیقی علاقه شدیدی داشته باشم مدتی در دفتر وکالت کار می کنم، مادر و اطرافیانم مدام به من می گفتند که تو باید یک وکیل شوی اما واقعا آن رشته برای من ساخته نشده بود. فردی به شدت رمانتیک و احساسی هستم و عاشق فیلم هایی ام که در آن زن و مرد با هم رابطه ای عاشقانه دارند.

فیلم Prelude to a Kiss را می پسندم زیرا در مورد مردی است که عاشق روح و باطن زنی شده نه ظاهر او چیزی که همیشه به دنبالش هستم کسی که من را تنها به خاطر خودم بخواهد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا