طرح ناخن بهاری و گل گلی!/با این ایده ها ناخن هاتو بهاری کن!


طرح ناخن بهاری و گل گلی!/با این ایده ها ناخن هاتو بهاری کن!

طرح ناخن بهاری  بسیار زیاد هستند و شما برای این طرح از ناخن دستتان بسیار باز است. بیشتر رنگ‌های استفاده‌شده رنگ هایی دخترانه و زیبا هستند و می توانید با هر طرحی که از بهار الهام گرفته شده باشد ظرافت ناخن هایتان را نشان دهید.

طرح ناخن بهاری

در ادامه این مطلب قصد داریم ایده هایی برای ناخن به طرح بهاری به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:طرح ناخن بهاری طرح ناخن بهاری و گل گلی طرح ناخن بهاری و گل گلی!/با این ایده ها ناخن هاتو بهاری کن! طرح ناخن بهاری و گل گلی طرح ناخن بهاری و گل گلی!/با این ایده ها ناخن هاتو بهاری کن! طرح ناخن بهاری طرح ناخن بهاری و گل گلی!/با این ایده ها ناخن هاتو بهاری کن!

1_ترکیب فرنچ با سایر طرح های بهاری:

طرح های ناخن بهاری معمولا گل گلی و با شاخ و برگ هستند به همین دلیل وجود یک طرح ساده میان طرح ناخن ها می تواند بسیار متفاوت و زیبا جلوه کند. از رنگ های بهاری صورتی، قرمز، سبز بیشتر استفاده کنید.

البته فراموش نکنید تمامی رنگ ها در بهار به خوبی خودشان را نشان میدهند و شما محدودیتی از این بابت ندارید.طرح های ناخن بهاری برای بهار طرح ناخن بهاری و گل گلی!/با این ایده ها ناخن هاتو بهاری کن! با این ایده ها ناخن‌هاتو بهاری کن! طرح ناخن بهاری و گل گلی!/با این ایده ها ناخن هاتو بهاری کن! طرح های ناخن بهاری برای بهار طرح ناخن بهاری و گل گلی طرح ناخن بهاری و گل گلی!/با این ایده ها ناخن هاتو بهاری کن! طرح ناخن بهاری برای بهار2_ طرح های گل گلی برای ناخن

معمولا و به طور رایج طرح های گل گلی برای بهار بیشتر طرفدار دارند. شما می توانید طرح انواع گل هارا روی ناخن هایتان پیاده کنید. رز، بابونه، نرگس. کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید و پیش یک ناخن کار عالی بروید‌.طرح ناخن بهاری و گل گلی

سخن آخر

فراموش نکنید که تمامی طرح های گل گلی و مخصوص بهار برای ناخن زیبا هستند و تفاوت آن ها را سلیقه افراد تعیین میکند. نگران انتخاب رنگ ها نباشید و نسبت به انتخاب آن ها تردید نکنید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا