طرز تهیه سوپ شیر؛ پیش غذای مجلسی و خوشمزه

طرز تهیه سوپ شیر؛ پیش غذای مجلسی و خوشمزه

سوپ شیر یک غذای بسیارمقوی و خوشمزه است که معمولا به عنوان پیش غذا سرو می‌شود و به عنوان یک پیش غذای بین المللی شناخته می‌شود.مقادیر بالای کلسیم در این سوپ، برای استخوان سازی، کاهش سرطان روده  بسیار مفید است. به دلیل مقادیر بالای فیبر و کاهش کلسترول بدن، باعث جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت می‌شود. سعی کنید تهیه این سوپ را در برنامه غذایی خود قرار دهید.سوپ شیر یک غذای بسیارمقوی و خوشمزه است که معمولا به عنوان پیش غذا سرو می‌شود و به عنوان یک پیش غذای بین المللی شناخته می‌شود

در ادامه این مطلب با ماباشید در طرز تهیه سوپ شیر ساده و خوشمزه:

مواد لازم برای تهیه این سوپ:

شیر 1 لیتر

هویج 2 عدد

جعفری 100 گرم

جو پرک 200 گرم

پیاز 1 عدد

سینه مرغ  1 عدد

ذرت پخته 100 گرم

آرد 3 قاشق غذا خوری

قارچ 100 گرم

کره 10 گرم

نمک و فلفل به مقدار لازمبرای تهیه سوپ شیر، ابتدا سینه های مرغ را در یک ظرف مناسب همرا آب ریخته و اجازه دهید بپزید. به مرغ های در حال پخت هویج، پیاز، یک حبه سیر و ادویه ها را اضافه کنید

مرحله اول

برای تهیه سوپ شیر، ابتدا سینه های مرغ را در یک ظرف مناسب همرا آب ریخته و اجازه دهید بپزید. به مرغ های در حال پخت هویج، پیاز، یک حبه سیر و ادویه ها را اضافه کنید. پس از پخت کامل مرغ، آن ها را ریش ریش کنید و آب گوشت را از صافی عبور دهید و نگه دارید.قارچ ها را در یک تابه مناسب تفت دهید تا کاملا سرخ شود و سپس کنار بگذارید.

مرحله دوم

در مرحله دوم از پخت سوپ شیر، قارچ ها را پاک کرده و به صورت حلقه ای خرد کنید. سعی کنید از قارچ های کوچک استفاده کنید. قارچ ها را در یک تابه مناسب تفت دهید تا کاملا سرخ شود و سپس کنار بگذارید.در یک قابلمه مناسب، مقداری آب به اندازه سوپ ریخته و روی شعله قرار دهید تا جوش بیاید. سپس جوپرک را که از قبل خیس کرده اید را به آب اضافه کنید.

مرحله سوم

در یک قابلمه مناسب، مقداری آب به اندازه سوپ ریخته و روی شعله قرار دهید تا جوش بیاید. سپس جوپرک را که از قبل خیس کرده اید را به آب اضافه کنید.برای این مرحله از سوپ شیر، کره را در یک تابه مناسب آب می‌کنیم و آرد الک شده را به آن اضافه کنید.

مرحله چهارم

برای این مرحله از سوپ شیر، کره را در یک تابه مناسب آب می‌کنیم و آرد الک شده را به آن اضافه کنید. پس از آنکه آرد کمی تفت داده شد، فلفل و نمک را اضافه کرده و مجددا تفت دهید. سپس شیر را که به دمای اتاق رسیده، به آرد اضافه کنید و هم بزنید تا جوش بیاید و به غلظت برسد.پس از غلیظ شدن سس آن را به سوپ شیر اضافه کنید. هویچ را به صورت نگینی خرد کنید و سبزی های سوپ را تمیز کرده و بشویید و ریز خرد کنید.

مرحله پنجم

پس از غلیظ شدن سس آن را به سوپ شیر اضافه کنید. هویچ را به صورت نگینی خرد کنید و سبزی های سوپ را تمیز کرده و بشویید و ریز خرد کنید. مواد گفته شده را به همراه مرغ ریش ریش شده و قارچ را به ترتیب به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.در این مرحله از پخت سوپ شیر، آب مرغی را که از قبل کنار گذاشته بودید را به مواد درون قابلمه اضافه کنید. شعله را کم کنید تا سوپ لعاب بیاندازد. سوپ شما آماده است. می توانید با جعفری و قارچ سوپ را تزئین کنید و لذت ببرید.

مرحله ششم

در این مرحله از پخت سوپ شیر، آب مرغی را که از قبل کنار گذاشته بودید را به مواد درون قابلمه اضافه کنید. شعله را کم کنید تا سوپ لعاب بیاندازد. سوپ شما آماده است. می توانید با جعفری و قارچ سوپ را تزئین کنید و لذت ببرید.سوپ شیر یک غذای مناسب و مفید برای کودکان است و بافت بسیار سبکی دارد. سوپ شیر ظاهر بسیار زیبا و رنگی لاکچری دارد

کلام آخر

سوپ شیر یک غذای مناسب و مفید برای کودکان است و بافت بسیار سبکی دارد. سوپ شیر ظاهر بسیار زیبا و رنگی لاکچری دارد. طعم بسیار مطبوعی دارد که معمولا همه می‌توانند ان را میل کنند. شما از خامه هم برای تهیه این سوپ می‌توانید استفاده کنید. امیدواریم از طرز تهیه گفته شده استفاده کنید و این سوپ را برای عزیزانتان درست کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا