عکس دختر واقعی جورجینا و رونالدو لو رفت / چهره بامزه بلا در یک سالگی!

جورجینا رودریگز در اینستاگرام عکسی از دخترش که سال گذشته به دنیا آمد منتشر کرد. «بلا اسمرالدا» دختر واقعی جورجینا و رونالدو است که البته یک برادر دوقلو هم داشت که پیش از تولد فوت کرد.

عکس دختر واقعی جورجینا و رونالدو لو رفت

عکس دختر واقعی جورجینا و رونالدو لو رفت

رونالدو چند فرزند دارد؟

کریستیانو در حال حاضر رونالدو ۵ فرزند دارد اما بارها اعلام کرده به‌خاطر علاقه خود به شماره ۷ به فکر هفت فرزند است. او در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه‌ای کند.

فرزندان رونالدو و جورجینا رودریگز

رونالدو پس از سال ۲۰۱۵ و آشنایی با جورجینا رودریگز در سال ۲۰۱۷ از طریق رحم اجاره‌ای صاحب دو فرزند دوقلو، یک پسر به نام متئو و یک دختر به نام اوا ماریو شد. فرزند چهارم هم آلانا مارتینا نام گرفته و دختری است که توسط جورجینا رودریگس اواخر سال ۲۰۱۷ به دنیا آمد. رونالدو در ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ بازهم بچه‌دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا آمدند اما پسرش در هنگام زایمان فوت کرد.

جورجینا رودریگز کیست؟

یک رقصنده، مدل و همسر کریستیانو رونالدو اسـت. او جدی ترین عشق ستاره معروف رئال مادرید بعد از ایرینا شایک است. جورجینا از کودکی به یک برند مدلینگ مشهور (Gucci) پیوست و یکی از مدل های مشهور اسپانیایی شود.

جورجینا رودریگز متولد چه سالی است؟

جورجینا رودریگز در ۲۴ ژانویه ۱۹۹۴ در بوینوس آیرس ، پایتخت آرژانتین متولد شد.

قد و وزن جورجینا رودریگز چقدر است؟

قد او ۱۶۸ سانتی متر می باشد و با وزن ۵۸ کیلوگرمی دارای اندامی متناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا