عکس لو رفته نیکی کریمی در جشن تولد! / تیپ مجلسی بازیگر محبوب + عکس

عکس جدید نیکی کریمی حسابی طرفدار پیدا کرده است. این بازیگر خوش چهره ایرانی در تولد ۹۶ سالگی ژاله علو بازیگر و دوبلور حضور پیدا کرده است. نیکی کریمی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکاست که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است.

تیپ مجلسی نیکی کریمی

تیپ مجلسی نیکی کریمی

سن نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر و کارگردان سینماست. با دومین تجربه حرفه ای اش در فیلم سینمایی «عروس» سال ۱۳۶۹ با ابوالفضل پورعرب بعنوان اولین ستارگان سینمای پس از انقلاب به اوج شهرت رسید. او سپس در سال ۱۳۷۱ با فیلم «سارا» توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های «سن سباستیان» و «نانت» فرانسه را به دست آورد.

چرا نیکی کریمی مجرد است؟

نیکی کریمی هنوز ازدواج نکرده و زندگی مجردی دارد و همیشه در مواجه با سوالی در مورد علت ازدواج نکردن خود می گوید؛ این سوال ها به دور از نزاکت است.

الگوی زندگی نیکی کریمی

از افراد موفق زیادی الگو گرفتم، مثلا من سال هاست «اپرا وینفری» را دوست دارم و همیشه مجله هایش را می خوام و یک زمانی بیشتر برنامه هایش را می دیدم تا اینکه خودم هم به شوی اپرا در شیکاگو دعوت شدم و ایشان با من مصاحبه کرد. کسانی که روی من تاثیر داشتند در دوره های مختلف فرق داشتند ، مثلا یک موقعی الگویم «رومن رولان» است و یک موقعی می تواند «میلان کوندرا» باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا