غوغای جشن تولد مدونا 65 ساله / لباس شیکی که خانم خواننده تن کرد + عکس

عکس جشن تولد مدونا منتشر شد. خانم خواننده حالا 65 ساله شده است و سال جدید زندگی‌اش را در کنار نامزد 29 ساله‌اش جشن گرفته است. لباس تولد شیک او نیز مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفته است. مدونا و نامزد بوکسورش جاش پوپر ۲۹ ساله مدتی است که بایکدیگر در رابطه هستند.

غوغای جشن تولد مدونا 65 ساله

در این عکس ها مدونا را در کنار دختر 22 ساله و پسر 26 ساله اش ببینید.

غوغای جشن تولد مدونا 65 ساله

غوغای جشن تولد مدونا 65 ساله

بیماری مدونا چیست؟

چند روز پیش مدونا  فاش کرد که برای تولد ۶۵ سالگی خود پیام‌های تولد طرفداران را خواهد خواند. برخلاف دو ماه پیش که او به دلیل عفونت باکتریایی جدی در بیمارستان بستری شده بود در این عکس جدید سالم به نظر می‌رسد. اکنون گفته می شود که این ستاره پس از دو ماه انتووباسیون دوباره سلامتی خود به دست آورده است. خانم خواننده حالا به دنبال بازگشت به برنامه تمرین و اجرا است.

غوغای جشن تولد مدونا 65 ساله

چهار همسر مدونا

مدونا دارای زندگی رمانتیک بسیار شلوغی است. همسر اول او شان پن نام دارد که در سال ۱۹۸۵ با این بازیگر مشهور ازدواج کرد و تا چهار سال هم با هم زندگی کردند. بعدها مدونا با کارلوس لئون، مربی بدن سازی خود وارد رابطه شد. حاصل این رابطه اولین فرزند مدونا به اسم لودرس ماریا، معروف به لولا شد. لولا در اکتبر سال ۱۹۶۶ به دنیا آمد. این رابطه مدونا هم دوام زیادی نداشت و به گفته خود کارلوس لئون، بهتر بود که این دو فقط دوست بمانند. ازدواج بعدی مدونا در سال ۲۰۰ با گای ریچی اتفاق افتاد. آنها در این ازدواج صاحب یک پسر به نام جان ریچی شدند. این رابطه هم در سال ۲۰۰۸ تمام شد. مدونا سرپرستی چهار بچه مالاویایی به نام های مرسی جیمز، دیوید باندا و دوقلوهایی به نام های استله و استر را به عهده گرفت.

2 دیدگاه

  1. سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره ب ماه محرم قسم ی کولر ندارم به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهرا ع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتر اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در حقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .

  2. در زبان محلی ما به شاهی آبی نام بعکلو یا بهکلو رو میگیم در منطقه ی ما به وفور پیدا میشه سفارشات پذیرفته می شود. 09930391979

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا