غوغای مریم مومن در مافیا با زودیاک / خانم بازیگر طراح لباس و آرایشگر استخدام کرد! + عکس

حواشی مریم مومن در مافیا با زودیاک حسابی داغ شد. خانم بازیگر در اینستاگرام با انتشار عکس هایی از طراح لباس و  میکاپ آرتیستش تشکر کرد. مریم مومن متولد ۶ مرداد ماه ۱۳۷۷ در مشکین شهر اردبیل است.

غوغای مریم مومن در مافیا با زودیاک

غوغای مریم مومن در مافیا با زودیاک

غوغای مریم مومن در مافیا با زودیاک

سری جدید شب های مافیا با زودیاک!

سری جدید (یا فصل پنجم) شب های مافیا با نام زودیاک تفاوتی با فصل‌های قبل دارد و خبر خوب اینکه این‌بار مخاطبان هم می‌توانند در هنگام پخش این گیم شو در این بازی شرکت کنند و مراحل بازی را پیش‌بینی کنند.چگونگی شرکت مخاطبان فیلیمو به زودی در همین صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. شب های مافیا؛ زودیاک را محمد بحرانی به‌عنوان گرداننده اجرا می‌کند و تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن هم به عهده محمدرضا رضائیان است. مسابقه یا گیم شوی شب های مافیا با عنوان سری زودیاک و اجرای محمد بحرانی یکشنبه ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش می‌شود.

سری جدید شب های مافیا با زودیاک!

علاقه‌های عجیب مریم مومن

به سوارکاری علاقه دارد و برای سریال بانوی عمارت یاد گرفت از کودکی عاشق اسب یونیکورن (تک شاخ) است و اتاقش پر از عکس‌های این اسب رویایی است و از بچگی علاقه زیادی به لواشک و آلوچه خشک دارد و به گفته خود معتاد ایناست.

ازدواج مریم مومن

مریم مومن هنوز به‌طور رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه‌ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می‌رود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا