فرزند دوم ریحانا به دنیا آمد / چشم‌‌های رنگی دختر خانم خواننده! + عکس

طبق شنیده‌ها فرزند دوم ریحانا و ایسپ راکی به دنیا آمده است. گفته شده فرزند دوم ریانا دختر است که چشمانی روشن دارد و بسیار شبیه مادرش است. هنوز عکس دختر ریحانا منتشر نشده است.

اولین فرزند ریحانا و ایسپ

اولین فرزند ریحانا و ایسپ در ماه مارس سال گذشته به دنیا آمد. پس از گذشت تقریبا یک سال، این ستاره پاپ افشا کرد نام پسرش را رزا (همانند رضا تلفظ می شود) اتلستون میرز گذاشته و ظاهرا این نام به افتخار رزا تهیه کننده و رپر گروه موسیقی “وو- تنگ کلن” انتخاب شده است.

اولین فرزند ریحانا و ایسپ

تجربه بارداری ریحانا 

ریحانا در طول مراسم فشن مت گالا در گفتگو با خبرگزاری ایی تی افشا کرد بارداری دومش بسیار با تجربه اول او تفاوت دارد و برخلاف بارداری اول، هیچ ویاری برای خوردن غذای خاص ندارد: “هیج ویاری نیست. تهوع زیاد. همه چی فرق داره، ولی لذت می برم.”

همچنین در ادامه صحبت هایش گفت از هم اکنون “عاشق” کوچولوی خود شده است: “من شیفته اش هستم و دراین باره حتی احساس گناه ندارم.”در ادامه نیز گفته بود مادر شدن او را جسورتر کرده و به گزارش نیک صالحی از این رو باعث شد تنها چند ماه بعد تولد فرزند اولش، درخواست اجرا در سوپر بول را بپذیرد… در حالی که آخرین باری که در سوپر بول اجرا کرده بود هفت سال پیش بود.

سن ریحانا

ریحانا متولد ۱ اسفند ۱۳۶۶ در جزیزه باربادوس، خواننده است. تا مقطع دبیرستان (دیپلم) بیشتر درس نخواننده است، بجز خوانندگی، طراحی لباس کرده و بازیگر نیز است، نام اصلی اش روبین ریحانا فنتی است.

2 دیدگاه

  1. با سلام. خیلی وقت بود که مردم عزیز کشورمان در این شرایط حساس منتظر زایمان خانم ریحانا بودند. با تشکر از اطلاع رسانی مسئولین شریف و غیرتمند سایت مردمی نی نی بان. موفق و سرفراز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا