لاغری باورنکردنی فلور نظری / خانم بازیگر پوست‌واستخوان شد! + عکس

فلور نظری در اینستاگرام عکسی از خود در کنار مجری معروف محمدرضا حیاتی منتشر کرده است. لاغری فوری خانم بازیگر همه را متعجب کرده است. این برای اولینبار است که طرفداران بازیگر معروف او را در چنین وزن پایینی می‌بینند.

لاغری باورنکردنی فلور نظریلاغری باورنکردنی فلور نظریسن فلور نظری

فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است. او در شهر لاهیجان استان گیلان با دو خواهر و یک برادر به دنیا آمده و بزرگ شده است. دوران کودکی من بسیار شاد و پر از هیجان گذاشت چون تابستان های به خانه مادربزرگ می رفتیم و سه ماه در خانه باصفایش در دل یک باغ بزرگ می ماندیم

فلور نظری الان کجاست؟

فلور نظری سال ها پیش ازدواج کرده و یک پسر بنام شروین که در خانه نیما صدایش میزنند دارد. خانم بازیگر به همراه پسرش حالا نزدیک ۲۰ سال است که در کشور آلمان زندگی می کند و می گوید من هر زمانی که دوست داشته باشم بر می‌ گردم. حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

علاقه به کیک پزی

او گفته است: من کیک های تولد خوبی درست می کنم و همیشه رسم بود که کیک تولد خانواده و دوستان را درست می کردم. البته در حال حاضر به دلیل مشغله زیاد اصلا فرصت این کار را ندارم ولی اگر فرصت شود حتما این کار را انجام می دهم چون خودم هم علاقه زیادی به این کار دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا