لیلا اوتادی عاشق این سبک استایل است / عمرا فکرش را می‌کردید! + عکس

لیلا اوتادی در اینستاگرام عکسی از استایل موردعلاقه اش منتشر کرد و نوشت: کیا مثل من عاشق استایل مونوکورم هستند؟ لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر و شاعر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است که از تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد.

لیلا اوتادی عاشق این سبک استایل است

لیلا اوتادی عاشق این سبک استایل است

استایل مونوکروم

مونو به معنی یک و کروم که از کلمه کروماتیک می‌آید و به معنی رنگ است. پس باید گفت که این نوع استایل در حقیقت پوشیدن لباسی از سر تا پا به یک رنگ است. شاید از نظر بسیاری پوشیدن لباس تک رنگ امری ساده به نظر برسد، اما باید بگوییم که برای آماده کردن استایل مونوکروم باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا ظاهر زیبا و جذابی را به وجود آورید. البته باید بدانید که می‌توان از درجات و طیف‌های گوناگون یک رنگ استفاده کرد تا زیبایی بیشتری برای این استایل خلق کرد.

شاید برای کسانی که با این نوع استایل آشنا نیستند در ابتدا پوشیدن لباسی با یک رنگ، جذاب به نظر نرسد. اما وقتی که این افراد بدانند که این نوع استایل، فرد را محدود به پوشیدن یک رنگ خاص نمی‌کند بلکه از یک رنگ با سایه‌ها و طیف‌های گوناگون نیز می‌توان استفاده کرد، احتمالاً نظرشان عوض می‌شود.

رنگ‌های محبوب در استایل مونوکروم کدامند؟

استایل تک رنگ را می‌توان با استفاده از تمام رنگ‌ها ایجاد کرد. اما برخی از رنگ‌ها مانند خاکستری، مشکی، سفید، کرم، آبی و قرمز از طرفداران بیشتری در میان تک رنگ پوش‌ها برخوردار هستند. البته فراموش نکنید که یکی از اساسی‌ترین نکاتی که در هنگام استفاده از این نوع پوشش باید به آن توجه داشته باشید، همخوانی رنگ انتخابی با رنگ پوست و موی فرد است.

3 دیدگاه

  1. لیلاخانم یک استایلی داره که همه رنگ بهش میادچشماش ادموبه فکرفرومیبره عاشقشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا