ماسک نرم کننده مو با شیر و عسل: گیسو کمند شوید!

ماسک نرم کننده مو با شیر و عسل: گیسو کمند شوید!

برای لطافت و نرمی موها راه های زیادی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از ماسک نرم کننده شیر و عسل برای مو است. عسل و شیر خواص بسیار زیادی برای پوست و مو دارند که در صورتی که با هم ترکیب شوند، معجزه می کنند.

در ادامه این مطلب از نی نی بان با ما همراه باشید تا تهیه ماسک شیر و عسل را به شما آموزش دهیم:ماسک نرم کننده مو با شیر و عسل: گیسو کمند شوید!

خواص شیر برای مو:

1-با وجود اثرات فوق العاده ای که شیر روی پوست صورت دارد خیلی بعید به نظر نمی رسد که خواص شیر برای مو ما را شگفت زده کند. از جمله فوایدشیر برای مو این است که به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند. همچنین از ریزش مو و خشکی بیش از حد مو جلوگیری کرده و باعث تقویت ریشه مو می شود.

2-بخشی از خواص شیر برای مو مربوط به پروتئین ها موجود در شیر نیز می باشد. مطالعات بسیاری نشان داده اند که کمبود پروتئین موجب ریزش شدید مو می شود همچنین کمبود پروتئین باعث می شود تا موها نازک و کم پشت تر از حالت عادی رشد کنند. شیر با داشتن پروتئین بخشی از نیازهای مو به پروتئین را رفع می کند.

خواص عسل برای مو:

1-خواص عسل برای مو معمولا به این شکل است که ریشه آن را تقویت کرده و روند رشد آن را تصحیح می‌کند. این شکل از پدیدار شدن خواص عسل برای خوردن آن است که تاکید بسیاری در تعیین میزان مصرف آن می‌شود.

2-استفاده از عسل برای مو به‌ عنوان ماسک مو هم فواید زیادی دارد که یکی از این فواید ایجاد درخشندگی و براقیت طبیعی برای آن است. زمانی که شما موهای بلند و حتی کوتاه دارید، می‌توانید از عسل برای ایجاد درخشندگی کافی مو استفاده کنید.

طرز تهیه ماسک مو شیر و عسل برای مو:

برای تهیه این ماسک، به ۱ فنجان شیر ولرم و ۳ قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید. عسل در شیر ولرم، سریع‌تر از شیر سرد حل می‌شود و هم‌چنین دمای شیر ولرم نیز به موهای شما آسیبی وارد نخواهد کرد. این ماسک را به پوست سر، ریشه، ساقه و انتهای موی خود بزنید و اجازه دهید که ۱ تا ۲ ساعت روی موهایتان باقی بماند. سپس موهای خود را با آب ولرم و شامپوی مناسب شست و شو دهید.

کلام آخر

همانطور که دیدید تهیه این ماسک بسیار راحت بوده و شما به آسانی می توانید از ان استفاه کنید و موهای براق و نرمی داشته باشید. به شرطی که به طور مرتب و مداوم از این ماسک استفاده کنید، به طور قطع شاهد نتیجه آن خواهید بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا